Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var ute for å teste mine nye, fine joggesko, Asics Kayano 18, på en liten løpetur. Det var i grunnen glede nok i seg selv, men ikke nok med det så fant jeg plutselig en 200-lapp som blafret i vinden på veien foran meg! Følte plutselig at jeg hadde fått "avslag" på de dyre joggeskoene, og det kan man jo like :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute for å teste mine nye, fine joggesko, Asics Kayano 18, på en liten løpetur. Det var i grunnen glede nok i seg selv, men ikke nok med det så fant jeg plutselig en 200-lapp som blafret i vinden på veien foran meg! Følte plutselig at jeg hadde fått "avslag" på de dyre joggeskoene, og det kan man jo like :D

Er de gode? Har du hatt noen av de andre Kayano skoene som du kan sammenligne med? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de gode? Har du hatt noen av de andre Kayano skoene som du kan sammenligne med? :D

Ja, jeg liker de kjempe godt så langt i alle fall :D Dette er mitt første par med kayano. Tidligere har jeg pleid å bruke sko fra gt-serien, så var usikker på om jeg skulle kjøpte disse eller gt 2170, men gikk for disse for å prøve noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg liker de kjempe godt så langt i alle fall :D Dette er mitt første par med kayano. Tidligere har jeg pleid å bruke sko fra gt-serien, så var usikker på om jeg skulle kjøpte disse eller gt 2170, men gikk for disse for å prøve noe annet :)

Grattis med nye, fine joggesko anyhow:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...