Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vært tilskuer på to herrelandskamper i håndball i dag, bra trøkk i hallen og god stemning!:D Fikk rørt litt på stemmebåndene og klappe-med-hendene-musklene om ikke annet:p

Norge tapte mot Russland etter mye bra spill og noe kløning, men moro var det læll.

Som tidligere håndballspiller kjente jeg det kriblet litt i kastearmen, kanskje må man finne seg en klubb og lete frem klisteret igjen...:ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Vet ikke hva av motivasjon dette hjelper for, men hørte hvertfall noe utrolig morsomt da jeg trente i stad!

Her sitter det da en mann, utrolig svær type, utrolig sterk og kunne nesten virke som han hadde like mye peiling i forhold til hvor stor han var, men så overhører jeg han si til sidemannen sin:

"Visste du at hvis man bare trener f.eks høyre ben, så jobber kroppen samtidig med å balansere dette, så venstre benet blir også like trent da! Det er bare sånn kroppen er bygd opp. Så hvis du føler deg lat en dag, kan du jo ta høyrearmen på mandag, tirsdag og onsdag og venstrearmen på torsdag, fredag og lørdag så blir du dobbelt så sterk! Dette er faktisk vitenskapelig bevist. Ikke verst, eller hva?"

En liten del av meg døde innvendig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange gleder!

1. Müsli til frokost. (av livets små gleder)

2. Endelig ferdig med bankavstemmingen på jobb. (mestringsglede)

3. Fikk creds for at jeg ser all over fit ut, på jobb. (treningsglede)

4. Fikk creds for "dat ass" på trening. (selvtillitsboost)

5. Sushi til middag. (Nyte livet - glede)

Livet er herlig. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...