Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Kjøpt olabukse bukse (woho, haha), har ikke gjort det på aldri så lenge, men i dag gikk jeg inn i Smal, noe jeg er meeget fornøyd med :) I morgen drar jeg til halden, og trener på Spenst der rundt klokken to, alltid gøy med nytt treningssenter. En tur overe grensen vil jeg tro det blir, og fredrikstad open på lørdag :D

Nå vurderte jeg å dra tidligere på trening bare for å se deg i aksjon :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom hjem fra 5 dager på Mallorca i går, var på sosial event der nesten ALLE bemerket at jeg ser bra ut om dagen.

Føles :D

Idag starter påskeferien, må bare lage reiseregning først...

PS - har jeg flaks, har den nye MTB sykkelen min kommet til sjappa, og blitt klargjort idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åiåiåi sinnsykt rumpetrening på fredagskvelden! Den var nok NOGET overkill og burde nok ikke gjentas så forferdelig ofte. Prikker litt i stumpen min.

10 sett knebøy, 10 sett markløft, 6 sett bulgarske utfall, 10 sett strakmark, 10 sett hip trust og tabata utfall og tabata knebøy!

Kommer du deg opp av senga egenhendig i morgen, blir jeg imponert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startet dagen med en stor kopp kaffe og havrebanankakeomelett :-D og fikk påskeegg med en alt for fin ring, sminke og massse sjokolade! Skal i tillegg snart ut å løpe en tur i finværet :):) god start på dagen!

Samme som deg, bare at dette er min oppskrift på en fin slutt på dagen :D Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...