Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg klarte min første chin up i dag:D:D:D Har holdt på med negative repetisjoner (takk Fitnessbloggen!:)) og i assistant-maskin i noe som føles som en evighet *utålmodig*. Endelig klarte jeg min første uten noen form for hjelp!

Har ikke somlet meg til å lage loggbok enda, så måtte bare dele gleden min her *skryte skryte*:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte min første chin up i dag:D:D:D Har holdt på med negative repetisjoner (takk Fitnessbloggen!:)) og i assistant-maskin i noe som føles som en evighet *utålmodig*. Endelig klarte jeg min første uten noen form for hjelp!

Har ikke somlet meg til å lage loggbok enda, så måtte bare dele gleden min her *skryte skryte*:p

Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke fått med meg at vi ikke har undervisning i faget jeg har på mandager neste uke, og det gjorde meg glad! Jeg liker ikke egentlig at vi har så mye fri, jeg liker å ha undervisning og å få et spark i ræva for å dra på Blindern, men neste time skal vi ha om en bok som er på over 600 sider, og jeg har bare lest litt over 200 hittil, og da har jeg ikke så mye press på meg, bøker er mye mer morsomme å lese når man ikke har press på seg :D Dessuten skal jeg hjem i helga, og uten undervisning på mandag behøver jeg ikke dra tilbake til Oslo grytidlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første intervju etter at jeg bytta referanse..

Glad1: Jeg FIKK JOBB!!!!!:D:D:D:D:D:D:D Endelig! Ikke mer NAV, ikke mer fattigdom (vel forhåpentligvis går jeg over til pluss i det minste) :p

Glad2: Det er faktisk ikke JEG som er ubrukelig og uansettelig allikevel.. Så kanskje jeg får tilbake noe av selvtilliten og selvfølelsen jeg ha mista over det siste året :D

Glad3: Jeg vet hvor skapet står med gamlesjefen.. Og hun har ødelagt minst 10-15jobber som i utgangspunktet var veldig positive til meg.. Sååe jeg skal aldri bruke henne mer.. Og egentlig burde jeg nesten tatt litt hevn.. Menneh, whats the point.. :p

Glad4: Jeg møtte Marte i dag og har hatt en super dag!

Glad5: I morgen skal jeg hjem :D:D:D:D :p

Okey.. Nå skal jeg gi meg hihihi :p:D Oh happy day!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...