Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble litt varm innvendig jeg også. Men...han kommer til å anke, og 5år er uansett ikke 5 kalenderår. Jeg synes uansett han burde settes på et sted der vi har oversikt over ham. Om vi ikke kan sende ham ut fordi vi er redd for at han dømmes til døden må det jo være bare kos for ham å sone i norsk fengsel imens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gjorde du det? :)

Løste opp nærliggende strukturer: iliosacrale ledd, diafragma, psoas, runde ligament, quadratus lumborum, sacrum, sacrotuberous og sacrospinous ligamenter + brukte blocking teknikk. Dermed lagde jeg mer plass til babyen + oppfordra den til å bevege seg. Etter behandling gikk pasienten til jordmor som bekrefta at babyen hadde snudd seg :)

Jobber som kiropraktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens glade er vel clean mucle up på stang inne, samt 75kg i ståendeskulderpress og 100kg pushpress på samme økt. Dette andre dagen ETTER FULLFØRT PSMF DIETT. Er det rart egoet mitt er på størelse med en klode?

Forresten, glemte jeg å si at jeg offisielt hadde nådd 85kg i vekt? ned omtrent 10kg siden januar.. Haters gonna hate :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

at jeg elsker å trene, og slo rekorden på å løpe en mil i dag, da jeg løp bort for å hente pakken min fra iherb :D 43 min, kan ikke være annet enn fornøyd..nå skal jeg kose meg med CC med sjokoladedip :D naam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...