Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Guest
PS - dagens glade II, nå smelter SNØEN og snart er det klart til å dra fram SYKKELEN. DA blir det mulig å få til litt mer kondisjonstrening også, siden jeg er alt for lat / utålmodig til å jogge.....

dagens glade: Idag snødde det når jeg dro på jobb :D fortsatt vinter, kaldt og godt ;)

Guest aaa

Jeg fikk delene til nye media centeret mitt. Nå mangler jeg bare IR-mottaker for å koble fjernkontroll til den. Da får jeg en helt støyløs PC under TV-en med tilgang på "alt" :D

Kjøpte meg to bukser for 398 kr. Bare det i seg selv gjør jo dagen verdt det å leve, men siden jeg faktisk har investert i nye bukser som passer, slipper jeg en ny runde med PSMF. Win win :D

Guest

Idag fikk jeg bemerkninger fra 2 forskjellige sparringspartnere i grapplinga at de merker at jeg har blitt sterkere :)

Wohoo, og bare etter 1 måneds trening, tenk hvordan det kommer være etter 3! :D

Annonse

Gleder meg på vegne av en venninne som har lagt vekk røyken, funnet frem zumba, holder på å endre kosthold og i det hele tatt er på god vei ut av sofa-livsstilen, herlig!

Mulig dette er HELT off topic, men jeg ble faktisk veldig glad når jeg fikk vite at Regnskogfondets leder i dag blir utnevnt til Ridder av 1. Klasse.

Guest

Ryggen har vært såpass snill noen dager nå at jeg igår endelig fikk til å begynne å sparke litt igjen! Første gang på over 3 mnd, så deilig og komme igang. Men åååå såååå rusten da!!

Dagens merkelige er at jeg tydeligvis har klart å knekke koden på hvordan man kan spise mer, bli sterkere og samtidig gå ned i vekt.

Annonse

Dagens glade, og årets utfordring: Er offisielt on season fra i morgen, 1.mars!

Starter på min første konkurransediett, med NM som mål langt der fremme.

Sliiten etter ei god økt i kveld, gira på tung og hard innsats i månedene som kommer. It`s ON! :D

Wellness gym åpner på Strømmen i Juni/Juli og dem skal bytte ut alt ustyret på Kalbakken i April. De nye vektskivene dem skal ta inn skal det være olympiastørrelse på:)