Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Fortsetter under...

Guest aaa
Dagens glade er at jeg syns det er stas at det er født en prinsesse i Sverige :)

Jo, men som jeg skrev på facebook-en min i dag burde de opplyst om kjønnet på den nye prinsessen. Svenske "menn" høres jo ut som prinsesser de også :D

At man kom seg tidlig opp idag så man fikk trent før jobb, så man fikk gjennomført de fast 4 styrkeøktene :)

Det var enda godt at du fikk gjennomført, ellers så kunne du ikke si at du har 4 faste styrkeøkter i uka ;)

Annonse

Fikk endelig tvunget meg gjennom (å drept meg bittelitt) sammen med Jillian OG gjennomført! :D (Nå skal jeg være dø resten av dagen :eek:) :blush:

Håper du lever i morgen da *knis*

Snøen er nesten helt smelta der hvor man normalt ferdes - snart skal sykkelen frem!

...noe som minner meg på at jeg må kjøpe hjelm - hvorfor i huleste skal det være så vanskelig å få sykkelhjelm til ei med tydeligvis et litt større hode enn normalt! Eller, jeg vet ikke om det er størrelsen eller fasongen jeg, men noe galt er det. Synes ikke så veldig da, for alle kikker dumt på meg når jeg sier det...

Guest Brukernavn007

Det er SOL, det er FREDAG og jeg skal hjem til mamma på besøk, å jeg skal få fastelavnsboller :D :D :D :D :D

Annonse

Dagens glade: Det er lørdag i morgen som betyr at det blir grovbrød til frokost istedenfor havregryn :D Det blir også litt sjokolade etter lørdagens middag. Det er rett og slett herlig å legge seg på fredags kveld og vite at det er lørdag når du står opp. Ikke er det jobb heller på to dager.

Når karer på bussen spør om mine 2 venniner og meg om vi var kjente idrettsfolk fordi vi ligna på noen.

Smisk kan man sette pris på av og til:p:rofl: