Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dagens glade er at jeg syns det er stas at det er født en prinsesse i Sverige :)

Jo, men som jeg skrev på facebook-en min i dag burde de opplyst om kjønnet på den nye prinsessen. Svenske "menn" høres jo ut som prinsesser de også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snøen er nesten helt smelta der hvor man normalt ferdes - snart skal sykkelen frem!

...noe som minner meg på at jeg må kjøpe hjelm - hvorfor i huleste skal det være så vanskelig å få sykkelhjelm til ei med tydeligvis et litt større hode enn normalt! Eller, jeg vet ikke om det er størrelsen eller fasongen jeg, men noe galt er det. Synes ikke så veldig da, for alle kikker dumt på meg når jeg sier det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens glade: Det er lørdag i morgen som betyr at det blir grovbrød til frokost istedenfor havregryn :D Det blir også litt sjokolade etter lørdagens middag. Det er rett og slett herlig å legge seg på fredags kveld og vite at det er lørdag når du står opp. Ikke er det jobb heller på to dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...