Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gikk ordentlig tur med voffsen i dag for første gang på lenge og (i treningsmodus) og hun gikk pent nesten hele veien!! :D:D:D *stolt* :D:D

Har du sett The Dog Whisperer? ;) Selv gruer jeg meg til båndtvang. Hunden min går fri hele tiden, og kommer og går fot av seg selv når vi skal krysse veien. Bare å gå forbi et fotgjengerfelt, så er han på siden av meg. Det er så avslappende at noen ganger glemmer jeg helt å følge med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett The Dog Whisperer? ;) Selv gruer jeg meg til båndtvang. Hunden min går fri hele tiden, og kommer og går fot av seg selv når vi skal krysse veien. Bare å gå forbi et fotgjengerfelt, så er han på siden av meg. Det er så avslappende at noen ganger glemmer jeg helt å følge med...

:confused: Min er aldrialdrialdri løs! :D Da hadde hun blitt påkjørt 10 ganger, skremt en million mennesker (fordi hun alltid skal hilse på alle og gi de smellkyss :unsure:) Også hadde jeg muligens ikke sett henne igjen på mange mange timer.. Og sjansene for at noen andre hunder hadde spist hun hadde sikkert også vært til stedet :D Så er her er det båndtrening for alle penga! Og ja, har sett the dog whisperer, men kan vel ikke si jeg bruker noen av hans metoder :p Men han har mye fine tips til tider :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:confused: Min er aldrialdrialdri løs! :D Da hadde hun blitt påkjørt 10 ganger, skremt en million mennesker (fordi hun alltid skal hilse på alle og gi de smellkyss :unsure:) Også hadde jeg muligens ikke sett henne igjen på mange mange timer.. Og sjansene for at noen andre hunder hadde spist hun hadde sikkert også vært til stedet :D Så er her er det båndtrening for alle penga! Og ja, har sett the dog whisperer, men kan vel ikke si jeg bruker noen av hans metoder :p Men han har mye fine tips til tider :D

Jeg har funnet ut at alle de tingene han sier gjør jeg instinktivt. Jeg er oppvokst med hund og vet hvordan de oppdrar - så jeg oppdrar dem slik de ville gjort. Jeg sier nesten aldri "nei", men de vet at når leppa går opp så er det best å komme - for jeg biter. Og snerringen min skremmer voksne mannfolk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har funnet ut at alle de tingene han sier gjør jeg instinktivt. Jeg er oppvokst med hund og vet hvordan de oppdrar - så jeg oppdrar dem slik de ville gjort. Jeg sier nesten aldri "nei", men de vet at når leppa går opp så er det best å komme - for jeg biter. Og snerringen min skremmer voksne mannfolk ;)

Hahahaha herlig! Jeg er ikke egentlig veldig hundevant jeg da, faktisk kan andre sine hunder gjøre meg skeptisk :p Eneste gangen jeg egentlig var "slem" var da jeg av ren refleks ga hun ørefik (just like in the movies - bare at jenta slår gutten) :rofl: siden hun planta tanna si inn i armen min og jeg skvatt :D Så da fikk vi begge like stort sjokk og satt og kosa resten av kvelden haha :rofl: Siden har hun aldri planta tenner i meg, og jeg har ikke bitchslappa henne noe mer :blush: :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At min sønn og en kamerat på 10 år har gått en runde på ski som er 8 km lang, alene i dag. Flinke gutter som er i aktivitet! Og eldstemann på 15 år har begynt å trene på treningssenteret. Jeg er stolt over at jeg har vært et forbilde på at det er viktig å være i aktivitet. Mannen min som HATER alt som har med trening å gjøre, har hoppet med hoppetau i dag. Han har også vært med på ski 2 helger.... Jeg liker denne utviklingen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At turen går hjem til Telemark til Torsdan grunnet jeg blir stor frøken, så da blir det matorgi med familien.

Så er det roadtrip til Oslo med en bestevennine for å besøke en annen beste vennine, med innlagt poltur på veien.

Ettersom det er stor fare for piker,vin (og øl) og sang når fredagskvelden kommer i til Tigerstaden.

Lørdagen går turen hjem til Telemark for litt mer feiring med gamle venner og kjente:)

Og søndag er obligatorisk matorgi på planen igjen.

Så jeg har en awesome uke i vente rett og slett:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk hund i dag!! En nusselig liten valp <3 Weee!

Så deilig, da! Hvilken rase?

Jeg skal ha ny hund til neste sommer, så jeg prøver å finne bra oppdrettere allerede nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...