Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Dagens glade må være at skapet mitt er ryddig og for moro skyld tok jeg på meg bunaden. Midjebelte faller av selv når jeg plasserer det på det feiteste punktet :)P) på magen:D:D . (Men så sendte jeg mms til mamma, for å vise hvor stor bunaden var og da fikk jeg tilbake "hmm..du kan sy inn da". Amagad! Si heller at jeg er flink? Neh, hun seiler ikke inn på topp 10 av mødre..haha..seriøst:meh:).

Men jeg vet at jeg er flink:blush:

Det er awesome da:D du er kjempeflink:) håper min bunad er passelig, må prøve den mot slutten av april slik at den kan fikses på evt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"hmm..du kan sy inn da". Amagad! Si heller at jeg er flink? Neh, hun seiler ikke inn på topp 10 av mødre..

Er det en sånn greie med mødre? Min gikk rett fra å synes jeg var feit (jeg var i bedre form enn de fleste på min alder da jeg begynte på dietten, men muskler under fett = mhm...you guessed it. Volum) til å si at jeg måtte passe meg for anorexia. Seriøst? Ser jeg ut som en av dem som ofrer musklene mine for å gå ned i vekt??? *ler*

Men du får ta det fra meg i stedet: Godt jobba! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er awesome da:D du er kjempeflink:) håper min bunad er passelig, må prøve den mot slutten av april slik at den kan fikses på evt. :)

Ja, jeg tok den frem i håp om å kanskje få sydd fast diverse ting som begynner å falle av:p. Men min fart med å få ting unna? Ikke det mest effektive:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en sånn greie med mødre? Min gikk rett fra å synes jeg var feit (jeg var i bedre form enn de fleste på min alder da jeg begynte på dietten, men muskler under fett = mhm...you guessed it. Volum) til å si at jeg måtte passe meg for anorexia. Seriøst? Ser jeg ut som en av dem som ofrer musklene mine for å gå ned i vekt??? *ler*

Men du får ta det fra meg i stedet: Godt jobba! :)

Jeg tror det :p. Hun har alltid mast på meg at jeg må passe så jeg ikke blir lille trille, det sa hun til meg fra jeg var veldig veldig ung, ikke så veldig god effekt? Jeg ble jo bare lei meg og trøstespiste. Haha. Ironisk nok. Og nå når jeg er kjempeflink til trening og kosthold og faktisk har gått ned fra buksestørrelse 44 til 38 så får jeg "hmm" og "du må kose deg av og til da". :huh:

Men takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahaha, superdigg å ha en diett som åpner for scenarioet at man MÅ legge inn en snickers eller 2 for å komme i mål kcal-messig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under lunchen på jobb i dag, etter å ha spist en schvær porsjon med Stigs havregrøt, 2 eggehviter, et relativt enormt smørbrød (1 skive + 100g roast beef) og et stort glass juice titter jeg meg rundt bordet og klarer ikke dy meg. Fikk noen snodige blikk når jeg sa "man skulle pokker ikke trodd det var *jeg* som gikk på diett slik som dere spiser!" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...