Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

At min sønn og en kamerat på 10 år har gått en runde på ski som er 8 km lang, alene i dag. Flinke gutter som er i aktivitet! Og eldstemann på 15 år har begynt å trene på treningssenteret. Jeg er stolt over at jeg har vært et forbilde på at det er viktig å være i aktivitet. Mannen min som HATER alt som har med trening å gjøre, har hoppet med hoppetau i dag. Han har også vært med på ski 2 helger.... Jeg liker denne utviklingen :D

Sånne ting tar plutselig helt av, vet du.

Mamma og stefar har også begynt ett nytt og sunnere liv nå, og når mamma kom hjem her om dagen hadde stefar plutselig bakt speltbrød! Vi snakker om en hardbarka nordlending som skyter elg og har ett bannevokabular som er så stort at jeg til stadighet bli overrasket..

Det viste seg visst at han var rimelig skuffa over at mamma aldri har bakt brød, så han hadde tatt saken i egne hender. :p

haha

Og ikke nok med det! Min søte mor lurte også på om jeg ikke kunne ta med noen slike "sunne baketing" neste gang jeg kom hjem, og lære henne noen triks. Og kjøpe med bakepro til henne hvis jeg kom over det..

:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne ting tar plutselig helt av, vet du.

Mamma og stefar har også begynt ett nytt og sunnere liv nå, og når mamma kom hjem her om dagen hadde stefar plutselig bakt speltbrød! Vi snakker om en hardbarka nordlending som skyter elg og har ett bannevokabular som er så stort at jeg til stadighet bli overrasket..

Det viste seg visst at han var rimelig skuffa over at mamma aldri har bakt brød, så han hadde tatt saken i egne hender. :p

haha

Og ikke nok med det! Min søte mor lurte også på om jeg ikke kunne ta med noen slike "sunne baketing" neste gang jeg kom hjem, og lære henne noen triks. Og kjøpe med bakepro til henne hvis jeg kom over det..

:rofl:

Helt tydelig at dine endringer den siste tiden har påvirket og imponert dine nærmeste! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tydelig at dine endringer den siste tiden har påvirket og imponert dine nærmeste! ;)

Absolutt!

Det kan jeg nesten si er dagens glade, også: At jeg har verdens mest fantastiske familie som støtter meg i absolutt alt, hva det nå enn måtte være. Pappa klarte å kommentere at han ikke syns sånne kroppsbyggerdamer var så pene, men at jeg var pen uansett hva jeg gjorde :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt!

Det kan jeg nesten si er dagens glade, også: At jeg har verdens mest fantastiske familie som støtter meg i absolutt alt, hva det nå enn måtte være. Pappa klarte å kommentere at han ikke syns sånne kroppsbyggerdamer var så pene, men at jeg var pen uansett hva jeg gjorde :wub:

+1 Familien <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det et en Schnoodle - blanding av en puddel og schnauser (i liten utgave) :) hvor leter du etter oppdrettere?

hehe...høres ut som en schnanding (schnodig blanding :p ) :)

Jeg leter etter oppdretter mindre enn 5 timers kjøring unna. Blir minst fire turer før valpen kan leveres. Først for å møte oppdretter og se hvordan de driver, så to besøk før valpen er leveringsklar, og så for å hente. 10 timer i bil tilsammen holder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...høres ut som en schnanding (schnodig blanding :p ) :)

Jeg leter etter oppdretter mindre enn 5 timers kjøring unna. Blir minst fire turer før valpen kan leveres. Først for å møte oppdretter og se hvordan de driver, så to besøk før valpen er leveringsklar, og så for å hente. 10 timer i bil tilsammen holder ;)

Såpass ja.. Jeg hentet min i Drøbakk - hundehotell, og fikk den med hjem på første besøk! Men nå var jo den leveringsklar med en gang. Du får ha lykke til med letingen da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt og venta på bussen da det en mann som satt ved siden av meg spurte om jeg kunne følge han på kiosken og kjøpe noe å drikke. Han hadde så vondt i nakken og verden gikk rundt for han, så han var veldig redd for å dette om. Om han datt om, fikk jeg beskjed om å ringe ambulansen. Jeg tenkte jo selvfølgelig at det bare var lureri og at jeg kom til å bli voldtatt og drept. Men jeg satt sammen med han i en halvtimes tid til datteren hans kom å henta han. Veldig snill mann, og jeg fikk til og med en klem for at jeg var så snill :D

Jeg prøvde jo selvsagt å benytte noen av CNS-kunnskapene mine for å diagnosere han, men fant fort ut at jeg kan absolutt ingenting. Låter jo bra til eksamen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...