Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007
Fitnessmessa var drit skuffende , så vi dro til sverige i stede og det resulterte i 6kg protein pulver, 1,2kg bca , 1kg l-glutamim og jack3d :)

Fornøyd Camilla after all!

Var den? Da kan jeg med andre ord slutte å sutre over at vi ikke dro fra Stavanger for å være der da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
JA! Det var utrolig lite utvalg, ikke noe tilbud på kosttilskudd, dÅrlig utvalg av treningstøy i "små" størrelser xs-s. Ja, nei, jeg ble ekstremt skuffet. Skal sies at jeg var på fitnessfestivalen i göteborg før jul, så jeg hadde kanskje litt høye forventninger.

Synes ikke du skal tenke nOe mer på det, var ikke noe du gikk glipp av akkurat.

Kjipt :( Like greit at vi ble hjemme da :) Åhr, den hadde jeg også ekstremt lyst å dra på :( Får prøve igjen neste år, for det er vel årlig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt pig-out på kjappe karbohydrater i dag. Nå ser jeg ut som et blodåremonster! Hadde faktisk ikke trodd at karbohydratene hadde *så* mye å si for vaskularitet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Jeg klarte dagens butikktur uten å handle godis! :D Det var TUNGT! Det var tilbud på påskeegg, oreokjeks, yoghurtnøtter, pepperkake, dots med pepperkakesmak og masse anna sjokolade.

Jeg klarte ikke å gå tomhendt forbi påskeeggene :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cherry hadde lagt igjen sine jellybeans på hotellrommet, og jeg og cheese var enige om at det var perfekt å spise dagen derpå :)

Det ble gjort med vilje, for regna med at noen av dere hadde lyst på de ;)

Dagens glade er at smertene jeg hadde fra ankel og til og med kneet i venstre foten i går er helt vekk.

Og dermed er kanonklar for dagens trening av bein:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var første dagen kokken laget "Stig-grøt" til meg. 40g havregryn, 12.5g hvetekim, 12.5g kruskakli, 10g linfrø, 2 eggehviter 25g proteinpulver, 2.5dl melk. I tillegg snek jeg til meg et egg, en brødskive med 100g roast beef og et glass juice. Mettttttt...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge dressene mine er til rens, så jeg måtte bruke dressbuksen jeg kjøpte da jeg begynte her i juni - det er nå ikke nødvendig å kneppe den opp for å ta den av. Løsne beltet, så faller den ned på anklene mine. Og det uten at jeg har fått mer plass til lårene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...