Jump to content
Tor

Dagens Glade

Recommended Posts

Guest aaa
Har bursdag :) vet ikke om det egt er dagens glade. er ikke så glad i bursdager egentlig...

Jeg føler med deg. Jeg pleier å fjerne bursdagsvisning på facebook og sånt rett før slik at jeg slipper alle dem som egentlig ikke visste det i det minste...

Fortsetter under...

Var på en fantastisk konsert med Kaizers på Samfundet i går! Det var garantert et av årets høyepunkt.

(bare synd jeg kanskje friskmeldte meg selv litt for tidlig, og er sengeliggende igjen i dag)

Dagens morsomme/glade :

Dere har kanskje hørt om mobil søketjenesten ADAM.Jeg sendte da melding med: Hvem er (mitt fulle navn) ?Ble nyskjerrig på hva som ville komme etter ei vennine av meg hadde lagt ut.Bilde av det svaret hun fikk fra Adam.Får tilsvar : (Mitt fulle navn) er en lystig jente som ble født i 1992,og kommer fra bamble, men er bosatt i trondheim. Og er opptatt av fitness:rofl:

Annonse

Jepp, bursdagen min står ikke på facebook. De som bryr seg vet at jeg har bursdag, alle andre. Vell jeg synes ikke det er så viktig å få "grattis a" "gratulerer a" fra 3-400stykker.. stress

Ikke min bursdag heller :)

Dagens glade er cafe-tur med venninner og det er FREDAG :D :D

Annonse

Guest aaa
[ATTACH=full]10430[/ATTACH] Har voffsen på fanget og kan kjenne hjertet hennes slå.. Også får jeg masse varme :wub:

Skikkelig valpebilde :wub::D

Såååå nusselig! :) Jeg holder på å finne oppdretter til neste hunden min nå, men kan ikke skaffe ny før til neste sommer/høst...Synd du ikke bor i Oslo-området, for min er utrolig flink med valper :)