Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Såååå nusselig! :) Jeg holder på å finne oppdretter til neste hunden min nå, men kan ikke skaffe ny før til neste sommer/høst...Synd du ikke bor i Oslo-området, for min er utrolig flink med valper :)

Hehe :) Hun kvalifiseres vel som valp enda kanskje, men ikke så lenge 8.mai blir hun hele 2 år! :D Men det hender da jeg er på østlandet titt og ofte.. ;) Menne hvordan føler voffsen din for viltre råtasser egentlig? :D:p

Hvorfor må du vente så lenge? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe :) Hun kvalifiseres vel som valp enda kanskje, men ikke så lenge 8.mai blir hun hele 2 år! :D Men det hender da jeg er på østlandet titt og ofte.. ;) Menne hvordan føler voffsen din for viltre råtasser egentlig? :D:p

Hvorfor må du vente så lenge? :p

hehe...om det er labrador i den, så er den valp til...det er på tide å la den få hvile, for å si det sånn. Min er 8.5 og elsker valper og unge hunder.

Jeg kan ikke ha ny valp nå fordi jeg bor i 10. etg i en blokk (fin utsikt, da :p ) og jeg får ikke lov til å ha med hund på kontoret. Da betyr at jeg må ta meg 3-6 uker fri når jeg får den. Skal jeg ha en hund i 10-15 år, så skal grunnarbeidet gjøres skikkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Det er Border Collie, Golden Retriver, Akita Inu og Norsk buhund i min :) Men mange synes hun ligner labrador :p

Lønner seg og trene de opp skikkelig fra starten av ja :D eneste jeg tydeligvis har gjort feil er at jeg muligens har gitt henne for mange positive opplevelser med mennesker og dyr.. Hun blir heeeelt spinnvill :rofl:

Engang ble hun faktisk litt skeptisk og gjemte seg bak beina mine da vi traff en diger schnauser eller noe :p Men med engang kjempen snudde rompa til tok hun springfart og planta snuta godt i rompa hans :confused: Stakkars voffsen fikk nesten hjerteinfarkt den da :rofl: :huh:

Har du planer om å flytte til neste år da siden du har planer om ny voffs? :)

Kansje voffsene kunne møtes en gang :D (kjenner nemlig nesten ingen med voffser jeg :p )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kansje voffsene kunne møtes en gang :D (kjenner nemlig nesten ingen med voffser jeg :p )

Om jeg ikke stifter familie vurderer jeg å flytte nordover igjen, så...det blir vel å flytte nordover :p Leiligheten min har nesten doblet seg i verdi, så jeg kan selge her og kjøpe meg et lite hus i Bodø for pengene jeg har igjen etter å ha betalt ned lånet ;)

Du får si fra om du har med hund til Oslo-området, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg ikke stifter familie vurderer jeg å flytte nordover igjen, så...det blir vel å flytte nordover :p Leiligheten min har nesten doblet seg i verdi, så jeg kan selge her og kjøpe meg et lite hus i Bodø for pengene jeg har igjen etter å ha betalt ned lånet ;)

Du får si fra om du har med hund til Oslo-området, da :)

Oh.. Bodø var jo virkelig langt nord og det :D Der du egentlig kommer fra? Jepp! Blir nok noen måneder til tror jeg da, var jo akkurat der nede :p Men skal si ifra jeg :D Hadde vært kult å la bikkja møte snillbisker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh.. Bodø var jo virkelig langt nord og det :D Der du egentlig kommer fra? Jepp! Blir nok noen måneder til tror jeg da, var jo akkurat der nede :p Men skal si ifra jeg :D Hadde vært kult å la bikkja møte snillbisker :D

Ingen ting er bedre enn å så sosiale hunder leke med hverandre. Jeg kan sitte i hundeparken i timesvis og bare se på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting er bedre enn å så sosiale hunder leke med hverandre. Jeg kan sitte i hundeparken i timesvis og bare se på :)

Aldri sluppet løs bikkja mi noe særlig jeg :p Gjorde et par ganger på valpekurs, men aldri siden.. Jeg lider bittelitt av overbeskyttelsesfenomenet :oops::rofl: Er hundeparken inngjerda og bare snillebisker der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sluppet løs bikkja mi noe særlig jeg :p Gjorde et par ganger på valpekurs, men aldri siden.. Jeg lider bittelitt av overbeskyttelsesfenomenet :oops::rofl: Er hundeparken inngjerda og bare snillebisker der?

Ja, den jeg er i er det bare snille hunder, og bortsett fra nede ved vannet er det gjerdet inn. Det er egentlig et beitejorde for kuer, så det er bra inngjerding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen glade: Det er knallblå himmel og sol, så nå er det ut på skitur :)

Så sniiill!! :)

Jeg har stått opp for å sette bolledeig, for får besøk av mine to beste venninner etterpå :D

tar meg bare en liten morgentur mens bollene hever :)

Ha en strålende dag!

Jeg bor i feil del av landet ser jeg.. Vil også ha sol og boller! :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...