Aurelius Skrevet 12. mai 2014 Skrevet 12. mai 2014 "Ojive skrev: Begynt med knebøy. Og det med gode resultater. Jeg kan ikke begynne å beskrive hvor glad det gjør meg (selv om det var kun 40kg). #bøyergøy! Velkommen i klubben:D Ojive 1 Siter
Ojive Skrevet 12. mai 2014 Skrevet 12. mai 2014 "Aurelius skrev: #bøyergøy! Velkommen i klubben:D Takker! Enda en dagens glade: jeg innså nettopp at jeg kommer til å få tidenes "datass" pga bøy. Men nå skal jeg være flink og legge meg tidlig. Natta! SlayerDad og Aurelius 2 Siter
Stephanie F Skrevet 12. mai 2014 Skrevet 12. mai 2014 Følelsen av å være skikkelig lykkelig uten noen spesiell grunn. Elsker alt og alle :happy: Edit: Let´s spread som loooove, free hugs osv! Rufselugg, Aurelius, Afterall og 5 andre 8 Siter
KamillaK Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 "Raptorial skrev: Eh, jeg er faktisk litt usikker på hva klokka var... mellom 18-19-ish? Det må ha vært meg Dro fra Magnat 18:30, så det høres veldig riktig ut. Kult! Raptorial 1 Siter
Rufselugg Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 Har brukt to måneder eller noe sånt til å psyke meg opp til å veie meg, og hoppet i det i dag. Trodde kanskje jeg hadde gått opp "litt" siden i høst siden jeg har økt veldig mye i styrke (hadde vel da BMI på sånn 19-20 og var fornøyd med det). Litt ja, gått opp 6 kilo. Hoho! Hvorfor jeg er så glad? Fordi jeg bruker samme klesstørrelse, så da må det være en god del muskler der! Og fordi jeg endelig har innsett at jeg faktisk gir ganske faen i hva vekten sier om meg. I'm faboulus anyway, hehe :happy: FrkDiaz, Kristin Charm, miaheart og 16 andre 19 Siter
SlayerDad Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 Tre måneder pappaperm og ferie om t minus 90 minutes Kroatia (Makarskakysten) i overimorgen. Slayer, Mastodon, Gojira, Ghost og Metallica på Valle Hovin om to uker. CamillaO, Afterall, Eminator og 6 andre 9 Siter
CamillaO Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 "Gamlebyen skrev: Tre måneder pappaperm og ferie om t minus 90 minutes Kroatia (Makarskakysten) i overimorgen. Slayer, Mastodon, Gojira, Ghost og Metallica på Valle Hovin om to uker. Hvis ikke jeg blir trukket opp til skriftlig eksamen i internasjonal engelsk skal jeg også på Valle Hovin. Har billettene, var ingenting 2. juni når jeg bestilte de. Så endrer de datoer. Håper jeg ikke kommer opp i det! SlayerDad 1 Siter
SlayerDad Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 "CamillaO skrev: Hvis ikke jeg blir trukket opp til skriftlig eksamen i internasjonal engelsk skal jeg også på Valle Hovin. Har billettene, var ingenting 2. juni når jeg bestilte de. Så endrer de datoer. Håper jeg ikke kommer opp i det! Er jo bare å lese godt fra nå av og frem til da :cool: CamillaO 1 Siter
CamillaO Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 "Gamlebyen skrev: Er jo bare å lese godt fra nå av og frem til da :cool: Hadde ikke vært noe problem i utgangspunktet med tanke på selve faget. Problemet er at jeg bor i Kristiansand og må da komme meg hjem fra Oslo midt på natta og så ha eksamen. Siter
vesen Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 Fikk masse deilig ørret på fisketur i dag. Verdens beste middag! FatUnicorn, CamillaO, Tutogkjør og 8 andre 11 Siter
Gjest Lovisa Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 Åh, fy søren! Oppgjøret frå salget av leiligheten er komt inn på sparekonto, og gammalt boliglån og mellomfinansiering er betalt ut. Så pengene som er igjen kan eg eigentleg gjera kva eg vil med!!! Nokon som har gode sommarferietips? Siter
SlayerDad Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 "Lovisa skrev: Åh, fy søren! Oppgjøret frå salget av leiligheten er komt inn på sparekonto, og gammalt boliglån og mellomfinansiering er betalt ut. Så pengene som er igjen kan eg eigentleg gjera kva eg vil med!!! Nokon som har gode sommarferietips? Malta. Aurelius 1 Siter
Gjest Lovisa Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 "Gamlebyen skrev: Malta. Ja, der e det fint... Siter
Aurelius Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 Bruk halvparten på ferie og invester den andre halvparten i noe langtidsmessig? (: Siter
Eminator Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 "Rufselugg skrev: Har brukt to måneder eller noe sånt til å psyke meg opp til å veie meg, og hoppet i det i dag. Trodde kanskje jeg hadde gått opp "litt" siden i høst siden jeg har økt veldig mye i styrke (hadde vel da BMI på sånn 19-20 og var fornøyd med det). Litt ja, gått opp 6 kilo. Hoho! Hvorfor jeg er så glad? Fordi jeg bruker samme klesstørrelse, så da må det være en god del muskler der! Og fordi jeg endelig har innsett at jeg faktisk gir ganske faen i hva vekten sier om meg. I'm faboulus anyway, hehe :happy: hvordan går det med den kjolen da? Siter
Eminator Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 "Gamlebyen skrev: Tre måneder pappaperm og ferie om t minus 90 minutes Kroatia (Makarskakysten) i overimorgen. Slayer, Mastodon, Gojira, Ghost og Metallica på Valle Hovin om to uker. Makarskakysten ja, det er 80 km fra mitt hjemsted:P Siter
miaheart Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 Prøvde bunaden min i dag. Den passet!! Lagt på meg over 12 kg siden forrige 17. mai og var i grunn forberedt på et tårevått krise-øyeblikk, men den gikk lett igjen i livet. Eneste var at den strammet litt rundt øverst på ryggen, men dette satser jeg på at er fordi jeg har fått bredere rygg pga treningen. FitFish, Stine smurfine, Tonje_86 og 7 andre 10 Siter
FatFighter Malm Skrevet 13. mai 2014 Skrevet 13. mai 2014 Begynner endelig å trives med meg selv. ronniba, Rufselugg, CamillaO og 4 andre 7 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.