Gå til innhold

KROPPSDEL du er mest fornøyd med? :D


jallajalla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lår! Etter å ha gått en hel sommer i kun oversized arbeidsbukse og treningstights, og ikke sett meg selv i speilet i helfigur ila 2mnd. Kan bare si at jeg fikk rimelig panikk den dagen jeg endelig fikk se meg selv i speilet igjen og så de monster låra(i mine øyne). Og mange bukser måtte pakkes bort. Med en høyde på 1.56 der låra var det største på hele kroppen, da var jeg ikke så begeistret. Var forberedt på å få større lår, men ikke så voldsomt.

Etter å ha oppdaget andre fordeler, og det at jeg føler meg over gjennomsnittet sterk som jente i enkelte øvelser som krever god styrke i bein, er ikke store lår noe problem lengre. Sett bort fra at det begynner å bli vanskelig å finne bukser i en grei lengde og bredde. Høhø.

Fra da jeg så meg selv i speilet for første gang "etter" sommern, hmum.

[ATTACH]125678[/ATTACH]

(Så forbanna vanskelig det skulle være å poste første innlegg, skummelt :shifty:)

post-31185-14440963385207_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest fornøyd med: biceps

Minst fornøyd med: leggene. Har noen sinnsyke muskler i de, ikke helt proposjonert med resten av kroppen føler jeg.

Ønsker meg slanke, vakre legger (som ikke ser større ut enn lårene) :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fornøyd med bena mine, selvom de er under "oppussing" :p men de har alltid vært lange! det liker jeg :) også er jeg fornøyd med puppene mine, men få som ser de uansett, så den gleden får jeg ha for meg selv :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...