Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

post-198-14440825157781_thumb.jpg

Satt og tegnet litt i stad, og dette er noe som jeg gjerne ville hatt på min kropp. Øverst står det inner strength og nederst står det be strong. Tror jeg. På øvre del av ryggen/nakken, muligens på ribbena.

Ka dokk tru?

Edit: Skal ikke ha begge setningene, bare en av dem :p

Be strong vs inner strength

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid hatt lyst på tatto men vet ikke enda hva jeg vil ha!Bestemmer meg litt for spontant som regel,men med årene så har jeg blitt flinkere til å tenke litt mer igjennom hva,når og hvordan jeg skal gjøre det..

For å si det sånn det er godt jeg hadde litt vett i huet da jeg var 19 og hadde så lyst på en spesiell tatto,men feiga ut.

Hadde jeg gjort det-så hadde jeg sitti her med en sleten piggtråd rundt armen:eek:

(pamela in the 90s u know:p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid hatt lyst på tatto men vet ikke enda hva jeg vil ha!Bestemmer meg litt for spontant som regel,men med årene så har jeg blitt flinkere til å tenke litt mer igjennom hva,når og hvordan jeg skal gjøre det..

For å si det sånn det er godt jeg hadde litt vett i huet da jeg var 19 og hadde så lyst på en spesiell tatto,men feiga ut.

Hadde jeg gjort det-så hadde jeg sitti her med en sleten piggtråd rundt armen:eek:

(pamela in the 90s u know:p)

Nå ga du meg fikse ideer her.. Se på profilbildet ditt: litt sånn Pammy i den rødebadedrakten;) Hadde jo blitt fullstendig om du slo til når du var 19:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woop, har time imorgen! De ringte fra studioet og sa de hadde fått en avlysning og lurte på om jeg kunne steppe inn (var på venteliste). KONGE!

Skal ha et portrett på overarmen. Svarthvitt.

Skulle sette opp time for tattoo nr to, og de trengte visst å fylle ut et smutthull i timeplanen, så da blir det på'n igjen imorgen, haha. Hadde sett for meg at jeg skulle få dem utover våren, men har ikke noe imot å få dem med en gang, heller! :p Årets julegaver til meg selv. Bilder kommer!

Enn så lenge, et bilde fra gårsdagens session. Kjempebehagelig stilling - kjenner det i øvre del av ryggen idag. :p

379043_274328009282165_100001149035656_752645_2091062573_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg gleder meg FOR mye til å bli atten bare jeg hører ordet "tatovering" :D Selv skal jeg "stjele" min venninnes tatovering som hun tok noen måneder før Utøya, der hun døde.

(Hun var ikke glad i idé-tyveri, men jeg gjør det likevel)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner jeg gleder meg FOR mye til å bli atten bare jeg hører ordet "tatovering" :D Selv skal jeg "stjele" min venninnes tatovering som hun tok noen måneder før Utøya, der hun døde.

(Hun var ikke glad i idé-tyveri, men jeg gjør det likevel)

Er ikke glad i idé-tyveri selv, men når det gjelder akkurat dette så støtter jeg deg fullt ut =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Ukjent666
Har vel litt ymse tatoveringer... og fler blir det nok. I hvert fall en til i løpet av vinteren.

Personlig er jeg egentlig mer opptatt av at ev. tatoveringer skal bety noe for en eller at de har en god fortelling knyttet til seg, enn at de skal se bra ut.[ATTACH=full]936[/ATTACH] [ATTACH=full]938[/ATTACH]

Satan! De var fete! Spes "vingen". Har alltid hatt lyst på en ørn/noe lignende? Noen som vet om dette er et spesielt motiv eller gå det under "dyr/animals"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...