Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Dette er en av typene jeg elsker :D i hvert fall de man har nedover siden! Har tenkt litt på det selv, men tror ikke jeg har kroppen til det, i motsetning til deg :)

Er veldig glad i sånne selv.. Vondt, men virkelig verdt det!

åh, du har da vel ikke noen "gal" kropp i forhold til en tatovering på siden? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er veldig glad i sånne selv.. Vondt, men virkelig verdt det!

åh, du har da vel ikke noen "gal" kropp i forhold til en tatovering på siden? :)

akkurat nå er den det ;)

Driver å går ned i fettprosent, og den prosenten jeg har nå er litt for høy, har en veldig firkantet kropp, med null former. Føler man må ha litt form for å kunne ha sånn tatovering :) men en dag skal jeg komme dit, og den dagen gleder meg meg til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat nå er den det ;)

Driver å går ned i fettprosent, og den prosenten jeg har nå er litt for høy, har en veldig firkantet kropp, med null former. Føler man må ha litt form for å kunne ha sånn tatovering :) men en dag skal jeg komme dit, og den dagen gleder meg meg til :D

Ah, da skjønner jeg hva du mener.. jeg er da ikke den slankeste på jord, men en tatovør skal kunne plassere tatoveringen så den passer din kropp :)

Du får holde oss oppdatert på formen, og ikke minst si ifra om det blir en tatovering! det er alltid moro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da skjønner jeg hva du mener.. jeg er da ikke den slankeste på jord, men en tatovør skal kunne plassere tatoveringen så den passer din kropp :)

Du får holde oss oppdatert på formen, og ikke minst si ifra om det blir en tatovering! det er alltid moro :D

Det er sant, men akkurat nå hadde den sett bulkete ut på meg, ikke så flatterende :whistling:

Tipper jeg klarer å få "drømmekroppen" i løpet av 2012, og jeg skal for alvor starte å tenke på en slik tatovering når kroppen er klar for det! Blir nok noen andre tatoveringer før den også :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, men akkurat nå hadde den sett bulkete ut på meg, ikke så flatterende :whistling:

Tipper jeg klarer å få "drømmekroppen" i løpet av 2012, og jeg skal for alvor starte å tenke på en slik tatovering når kroppen er klar for det! Blir nok noen andre tatoveringer før den også :wub:

Kult" :D jeg ble helt bitt av basillen når jeg tok min første.. nå er det bare litt planlegging og penger som mangler før jeg er under nåla igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult" :D jeg ble helt bitt av basillen når jeg tok min første.. nå er det bare litt planlegging og penger som mangler før jeg er under nåla igjen :)

Samme her! har fått en kompis av meg til å tegne min neste, hadde tenkt til å ta den i høstferien, men hadde ikke tid eller penger til det :(

Men gleder meg til å ta den, håper det blir i vinterferien når jeg er hjemme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her! har fått en kompis av meg til å tegne min neste, hadde tenkt til å ta den i høstferien, men hadde ikke tid eller penger til det :(

Men gleder meg til å ta den, håper det blir i vinterferien når jeg er hjemme :D

Da må du poste bilde her, eller sende på inboks! :D Hva er det du skal ta da? ( ikke glem å spare penger til vinterferien da ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Tatoveringer er jo tøft og jeg ønsker meg en selv. Må bare finne den ''rette'' først :) Men hvordan er det med tatoveringer viss hud og kropp forandrer seg?

Jeg tror ikke selve tatoveringen forandrer seg så mye, men jeg er mer redd for at endring av kroppsformen gjør at tatoveringen ser anderledes ut på meg, i hvertfall når jeg slanker meg. Altså at jeg ikke ville valgt samme utforming og plassering om jeg var 20 kilo overvektig som hvis jeg lå på ideal-vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke selve tatoveringen forandrer seg så mye, men jeg er mer redd for at endring av kroppsformen gjør at tatoveringen ser anderledes ut på meg, i hvertfall når jeg slanker meg. Altså at jeg ikke ville valgt samme utforming og plassering om jeg var 20 kilo overvektig som hvis jeg lå på ideal-vekta.

Ja.. Nå tenker jeg mest at jeg mulig får større armer og vokser i masse og strammer opp det som er nå.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke være noe problem å øke litt i størrelsen.. Selvfølgelig kan tatoveringen strekke seg litt, men det vil ikke bli helt ekstremt.. ala dette på noen få år..

390898_10151029448400355_620025354_22078407_1196869037_n.jpg

Jeg har ikke merket noe forskjell på mine, og har både gått opp og ned i vekt siden jeg tatoverte meg. Snakk med tatovøren, så vil dere sammen kunne finne ut om motivet bør plasseres ett annet sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...