Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Jeg synes tattoveringer kan være kjempefint, eller veldig stygt. Kommer an på motiv, personlighet, og årsaken til hvorfor den er tatt :p I noen tilfeller synes jeg gutter med armene heldekket av blekk kan være fantastisk sexy, andre ganger grusomt. Selv kunne jeg aldri tattovert meg, da jeg er redd for å angre, eller at det ikke blir slik jeg tenkte meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 av 8[ATTACH]4905[/ATTACH][ATTACH]4906[/ATTACH] Liten cover up

[ATTACH]4902[/ATTACH][ATTACH]4903[/ATTACH][ATTACH]4904[/ATTACH][ATTACH]4907[/ATTACH][ATTACH]4908[/ATTACH]

Skyt meg gjerne, men

Hjertet var fint - resten indikerer at du bør bytte tatovør. Skjeve linjer og ujevne skygger. But it can be fixed! Skygginga, hvertfall.

(når man legger ut bilder i en sånn tråd mener jeg at man legger hodet på hoggestaben for tilbakemeldinger, så jeg mener ikke være ekkel eller noe personlig mot dem som poster bilder. Tilbakemelding på tatoveringen kun)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For og være helt ærlig er jeg ikke sikker på den elgen, men noe litt små space blir det vist jeg kjenner meg selv rett.

Når jeg tenker meg om så tviler jeg sterkt på den elgen, men hadde vært litt morsom da vist den var gjort rett. Men er bare sikker på sleeven, så nå er det bare og planlegge ran så jeg får begynnt på den:)

Haha, elg er jo awesome <3 Lurer på å fylle ut resten av plassen på armen min med en elg til, denne gangen en realistisk en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig stor fan av tattoveringer. Synes det kult at noen har en mening, men alle trenger da ikke det. Har selv 6 stykker nå og har blitt bidt av tattoo basillen. Planlegger flere, vurdere en halvsleve..

Har nå en tiger på høyre skulderblad, skrift langs begge føttene (allways look on the bright side of life) langs fotbladet til begge to.

Har ett blad på venstre underarm med koordinatener

1076118.jpeg

Kinaskrift på høyre underarm (var 18 år og skulle ha tattovering) Skal bety Tarjei, men har aldri sjekket.

Under venstre biceps har jeg en slags fugl, som jeg har tegnet selv (på arket da selfølgelig) veldig personlig, med teksten (Three little birds) under.

Skal ha fler! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skyt meg gjerne, men

Hjertet var fint - resten indikerer at du bør bytte tatovør. Skjeve linjer og ujevne skygger. But it can be fixed! Skygginga, hvertfall.

(når man legger ut bilder i en sånn tråd mener jeg at man legger hodet på hoggestaben for tilbakemeldinger, så jeg mener ikke være ekkel eller noe personlig mot dem som poster bilder. Tilbakemelding på tatoveringen kun)

Jeg tåler kritikk, men vil gjerne spares for dekapitering:p Hjertet var den største tabben jeg har gjort, og den var et helvete å rette opp i. Logoen skal faktisk være slik, det er en korrekt kopi. Når det kommer til riksløva og syvende far i huset, så ser jeg ikke problemet? Har aldri fått en eneste negativ kommentar, heller ikke fra dommere i konkuranser. Samme med rosemalinga.

Kniven, jaja, den var nå håndlaga den som var "inspirasjonen".. Får jeg kritikk, må jeg jo kunne forsvare meg også:) Bildene er små, jeg ville ikke kritisert, og dra alle under en kam, før du har sett dem på nært hold. Jeg har sett tattiser her inne jeg ikke har vært imponert over, men jeg ser ikke helt nytten i å kritisere dem. Tatoveringer er permanente, jeg kan ikke angre på den og velge dem bort fordi du ikke liker dem. Hadde jeg vært tatovør, så kunne jeg kanskje ha tatt kritikken til meg, som konstruktiv, men jeg ser desverre ikke nytten i det.

Når det kommer til "min tatovør", altså den som har gjort jobben de fire siste gangene, så bytter jeg ikke ut henne med det første. https://www.facebook.com/pages/Mythos-Tattoo/132725039208#!/media/set/?set=a.132730119208.102002.132725039208&type=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ATTACH=full]5070[/ATTACH]Denne har jeg på leggen.. tok den for tre eller fire år siden. Husker jammen meg ikke :p ellers så har jeg en tatovering på høyre arm, liten en på hofta og en liten en på insiden av håndleddet.

Niceee:) kjempe fin;) likte veldig godt fargemengden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MANGE kule tattooveringer her ja! Endelig en tråd for meg! Juhuu!

Jeg ELSKER blekk, MEN skal ikke bli dekket!

Har halve armen og det på ryggen.

post-2245-1444082688269_thumb.png

Legger ikke ut bildet på armen, haha, for den er halvferdig og ser dumt ut.. Vet ikke tid den blir gjort ferdig, den er laget av min ex kjæreste som er tattovør. (HAHAHA) Men ryggen ble heldigvis ferdig! :D

Noen som kan anbefale en god tattovør som kunne gjort ferdig en påbegynt tattovering ? heheh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MANGE kule tattooveringer her ja! Endelig en tråd for meg! Juhuu!

Jeg ELSKER blekk, MEN skal ikke bli dekket!

Har halve armen og det på ryggen.

[ATTACH=full]5072[/ATTACH]

Legger ikke ut bildet på armen, haha, for den er halvferdig og ser dumt ut.. Vet ikke tid den blir gjort ferdig, den er laget av min ex kjæreste som er tattovør. (HAHAHA) Men ryggen ble heldigvis ferdig! :D

Noen som kan anbefale en god tattovør som kunne gjort ferdig en påbegynt tattovering ? heheh...

Lekkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, kanskje vurdert dem da! :D Ikke Kristiansand. Er ingen flinke her. Kun han som tok min, men han er ikke tattovør lengere, pluss at det er min ex, så nei takk! :D hehe...

Tusen takk! Er fornøyd, vil bare bli ferdig med den på armen før sommeren, hehehe! Gått snart 1 år uten at det er gjort noe mer på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ananas på foten, fordi ananas er kongen av frukt og gjør meg lykkelig. Jeg har også buddhistiske skrifter på ribbeina. Det er noen av de jeg har :) Så ja til Ink!

Haha, så fet! Veldig kult! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kanskje vurdert dem da! :D Ikke Kristiansand. Er ingen flinke her. Kun han som tok min, men han er ikke tattovør lengere, pluss at det er min ex, så nei takk! :D hehe...

Tusen takk! Er fornøyd, vil bare bli ferdig med den på armen før sommeren, hehehe! Gått snart 1 år uten at det er gjort noe mer på den!

heheh det forstår jeg godt! :) ikke akkurat den første jeg heller ville gått til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...