Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Første faretegn på dårlige tatovører: Det ligger nesten ikke bilder på nett av arbeidet deres.

Bildet av armen din viser ikke nok detaljer til å kunne se om tatoveringen er bra utført eller ikke!

Helt enig her!

Selv om jeg skulle ha et ganske enkelt motiv når jeg tok tattovering så googla jeg tattovørn og så på alt som var skrevet om han før jeg satte meg i stolen ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan har du tenkt til å bygge den ut? For den var kjeeempefin slik den er nå :)

Tusen takk Sara:) skal ha mye mer skygger rundt, litt mer detaljer som vi ikke rakk på de 6 timene, og 3 litt store sommerfugler.

Men planen var opprinnelig å ha farge, men er ganske fornøyd nå, så litt usikker på om jeg burde ha farge eller ikke:)

Kanskje ta en avstemning her inne hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Sara:) skal ha mye mer skygger rundt, litt mer detaljer som vi ikke rakk på de 6 timene, og 3 litt store sommerfugler.

Men planen var opprinnelig å ha farge, men er ganske fornøyd nå, så litt usikker på om jeg burde ha farge eller ikke:)

Kanskje ta en avstemning her inne hehe

Åja, det blir nok veldig fint det også:) Personlig syntes jeg tatoveringer er finest i svart (med noen unntak selvfølgelig), så jeg stemmer for at du ikke farger den enda. Vent heller til du føler deg "lei" tatoveringen eller har lyst på endringer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, det blir nok veldig fint det også:) Personlig syntes jeg tatoveringer er finest i svart (med noen unntak selvfølgelig), så jeg stemmer for at du ikke farger den enda. Vent heller til du føler deg "lei" tatoveringen eller har lyst på endringer ;)

var det jeg og tenkte:) tenkte jeg kunne ha det uten farge en stund,så fylle på etter hvert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har to som jeg kan velge å vise eller skjule om jeg vil(føniks fugl i nakken og stjernetegnet mitt ved lysken) - jeg har veldig lyst å bygge på fuglen men tenker samtidig at det er ikke alle som synes det er like kult så da kan det være like greit å kunne klare å skjule den mtp jobb.. :)

hvordan var det det å tatovere i lysken kontra nakken? tenker på smerte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...