Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Ser folk skriver at det må bety noe? Koffor?

Min betyr ingenting bortsett fra at eg liker motivet og at det føles "meg".

Eg syns det er viktigst at folk tar akkurat ka faen dei vil, og at dei kan bæra

tattoveringen med stil!:)

:confused:

helt enig!! det er det samme som å si at piercingen skulle bety noe :p i mine øyne er en tatovering og all annen kroppspynt noe som skal vise hvem du er. ikke nødvendigvis ha en symbolsk verdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har to stk!

To stjerner helt nederst på magen (ved trusekanten) som jeg tok når jeg var 14 og på klassetur til Polen! Har forsåvidt aldri angra men hadde ikke tatt de nå liksom.

Så har jeg en på håndleddet der det står Believe som jeg tok i sommer.

post-2601-14440826556244_thumb.jpg

Bildet ble litt stort og uklart men jeg er kjempefornøyd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig her!

Selv om jeg skulle ha et ganske enkelt motiv når jeg tok tattovering så googla jeg tattovørn og så på alt som var skrevet om han før jeg satte meg i stolen ja!

That's the spirit! :) Man merker seg tross alt for livet.

En av årets julegaver til meg selv:

406581_296593330383756_144204578955966_882593_1733984275_n.jpg

Sorry for enormt bilde.. Veit ikke åssen jeg får det mindre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til hvilket norrønt element jeg kan ta med i tatoveringen min, evt. tips til hvem som er flinke med idemyldring og tegning av tatoveringer? Jeg har veldig lyst på et tre eller noe blomstergreier som går nedover ribbeina, men vil ha med noe norrønt for at det skal bli litt mer meg, men den kreative siden fikk desverre min søster og ikke jeg...

Kunne tenkt meg noe a la bilde nummer to og tre øverst til venstre:

http://www.google.no/search?q=rib+tattoo&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=_LwJT87MNcn-4QTK35WCDw&biw=1366&bih=675&sei=AL0JT4SqAqbm4QTCovmUDQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har tips til hvilket norrønt element jeg kan ta med i tatoveringen min, evt. tips til hvem som er flinke med idemyldring og tegning av tatoveringer? Jeg har veldig lyst på et tre eller noe blomstergreier som går nedover ribbeina, men vil ha med noe norrønt for at det skal bli litt mer meg, men den kreative siden fikk desverre min søster og ikke jeg...

Kunne tenkt meg noe a la bilde nummer to og tre øverst til venstre:

http://www.google.no/search?q=rib tattoo&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=_LwJT87MNcn-4QTK35WCDw&biw=1366&bih=675&sei=AL0JT4SqAqbm4QTCovmUDQ

Du har en viss ide om hva du har lyst på, da annbefaler eg å istedenfor å sitte på nettet å pønske, så stikk til en tattovør og få han til å komme med noen konkrete ideer på papir :) Mye lettere det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en viss ide om hva du har lyst på, da annbefaler eg å istedenfor å sitte på nettet å pønske, så stikk til en tattovør og få han til å komme med noen konkrete ideer på papir :) Mye lettere det... ;)

Alltid sett for meg at det kanskje var greit med en litt mer spesifikk ide før man dro til tatovøren, men det er kanskje ikke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, er som oftest greiere å gjøre det motsatte :) . De lever av det, de har peiling.. Og det blir mye lettere for deg å se hva du er ute etter når du faktisk får ideen ned på papiret. Og mange ideer som høres bra ut, men når det kommer ned på papir/hud er det kanskje ikke så bra alikevel ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til hvilket norrønt element jeg kan ta med i tatoveringen min, evt. tips til hvem som er flinke med idemyldring og tegning av tatoveringer? Jeg har veldig lyst på et tre eller noe blomstergreier som går nedover ribbeina, men vil ha med noe norrønt for at det skal bli litt mer meg, men den kreative siden fikk desverre min søster og ikke jeg...

Kunne tenkt meg noe a la bilde nummer to og tre øverst til venstre:

http://www.google.no/search?q=rib tattoo&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=_LwJT87MNcn-4QTK35WCDw&biw=1366&bih=675&sei=AL0JT4SqAqbm4QTCovmUDQ

Bildegoogle: Yggdrasil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tatovører vil kun har kunstnerisk frihet og tolke det på sin egen måte.. Da går man til dem og sier f.eks. "jeg vil ha en rose", så får du er forslag..!

Men du kan fortelle hva du vil ha, de får prøve å tegne slik de oppfatter du vil ha den (samt hva som blir pent!) At de tegner koster deg ingenting - Lov å si nei :) :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes tattoveringer er kult, men skulle jeg ha skaffet meg en selv burde den bety noe for meg (som mange andre sier).

Akkurat nå hadde det passa med denne frasen på ryggen eller ribbeina, men tror ikke jeg kommer til å skaffe meg det:

Perfer et obdura; dolor hic tibi proderit olim

Be patient and tough; some day this pain will be useful to you

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh wee, en tråd for meg:) Og første innlegg, men uansett. Elsker tattooveringer, men kunne aldri tenkt meg mange små tattoos, Blir så "random" og rart for min del, har første time i januar, begynne på en sleeve, men ser ikke ut som jeg har $ til da så blir vel litt utsatt. Men har forsåvidt planer om 2 x sleeves og en backpiece atm. Vurderer en sikkelig funky på ryggen med en elg som sitter i lotus stilling, muligsen med en japansk sol bak.

Men har kanskje et annet syn på body mods enn den vanlige fitnessblogg brukeren, har strekt ørene, er på 10mm nå, har lyst på en scarification/branding sak, muligsen en sheriff stjerne på brystkassa. Har også sykt lyst til og henge meg opp etter ryggen med kroker.

Bare for og hive med et bilde av en dødsfet sleeve(vist du spør meg), laget av freddy på BUHU tattoo i bodø, som forsåvidt er der jeg har time så tror jeg skal være i trygge hender.

l.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh wee, en tråd for meg:) Og første innlegg, men uansett. Elsker tattooveringer, har første time i januar, begynne på en sleeve, . Men har forsåvidt planer om 2 x sleeves og en backpiece atm. Vurderer en sikkelig funky på ryggen med en elg som sitter i lotus stilling, muligsen med en japansk sol bak.

Da er vi to! :) bortsett fra motivet da seff :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått dem jeg også. Men helt ærlig? Jeg gir faktisk faen i hvordan de ser ut når jeg sitter på gamlehjemmet..det vil bare fortelle de rundt meg hvem jeg er som person. Så hvis noen føler seg brydd? Vel, I don't care:D.

Når vi sitter på gamlehjemmet og er full av tattoveringer, vil alle være like! :D

Jeg har to nå, og planlegger nr 3. En stor flott som skal dekke halve ryggen :)

Kjæresten har full sleeve på begge armene, og har nå begynt på ryggen. Så kan ikke si at det gjør meg mindre "avhengig" og inspirert! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For og være helt ærlig er jeg ikke sikker på den elgen, men noe litt små space blir det vist jeg kjenner meg selv rett.

Når jeg tenker meg om så tviler jeg sterkt på den elgen, men hadde vært litt morsom da vist den var gjort rett. Men er bare sikker på sleeven, så nå er det bare og planlegge ran så jeg får begynnt på den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...