Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg elsker tatoveringer, har to og skal ha flere. Love it.

[ATTACH=full]5783[/ATTACH]

Tatovering tatt sommeren '11. Tegnet står for styrke.

[ATTACH=full]5784[/ATTACH]

Tok denne for tre år siden og elsker den. Det er en minnetatovering som faktisk hjelper meg til å holde motet oppe under tunge tider.

Veldig stilige tatoveringer! Særlig den poten, nydelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki:) ett bra rykte er alt! Ja skal fortsette med sleeven. har mange ideer :p du etter ryggen da?:)

Har par sessions igjen på ryggen. Er fortsatt i tvil om farge eller ikke.??:)

Blir mye mer detaljer osv rundt. :) så har jeg en på magen fra før. :)

Synes det er kult med full sleeve da! Hehe so u never know :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har par sessions igjen på ryggen. Er fortsatt i tvil om farge eller ikke.??:)

Blir mye mer detaljer osv rundt. :) så har jeg en på magen fra før. :)

Synes det er kult med full sleeve da! Hehe so u never know :)

Akkurat de blomstene syns jeg er knall fine i farger:) bilde av den på magen?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat de blomstene syns jeg er knall fine i farger:) bilde av den på magen?=)

Må få tatt noen av den og ;)

Tenkte jeg skulle fikse litt på den på neste session. Tok den når jeg var 18 så er trible som jeg tegna selv hehe. Vil ha den litt mer i samme stil som resten. Har sykt lyst på en tekst langs ribbeina og.

Når skal du fortsette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må få tatt noen av den og ;)

Tenkte jeg skulle fikse litt på den på neste session. Tok den når jeg var 18 så er trible som jeg tegna selv hehe. Vil ha den litt mer i samme stil som resten. Har sykt lyst på en tekst langs ribbeina og.

Når skal du fortsette?

Tekst langs ribbeina er stilig, kunne tenkt meg det selv, men etter det jeg har hørt så er vist det ett helvete som ikke kan sammenlignes:P Tegna selv ja.. den må sees:D Skal fortsette så fort han blir ferdig med neste motiv, han driver å designer en demon .. oohh.. :p har en åpen plass på baksiden av armen som jeg vil fylle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det

Tekst langs ribbeina er stilig, kunne tenkt meg det selv, men etter det jeg har hørt så er vist det ett helvete som ikke kan sammenlignes:P Tegna selv ja.. den må sees:D Skal fortsette så fort han blir ferdig med neste motiv, han driver å designer en demon .. oohh.. :p har en åpen plass på baksiden av armen som jeg vil fylle:)

Hehe er det som stopper meg. Hørt det er sykt sykt vondt. Men det er jo så kult både på gutter og jenter.

Broren min fikk half a sleeve a meg i 18 års gave. Ble 3 demoner. Syyyykt kule. :)

Der og fikk han som tatoverte frie tøyler. :)

Men viktig med en kreativ og dyktig en da;)

Hans ble jo på frihånd i tillegg. Steinrått. Tenkte jeg skulle på tattoo convention i år. :)

Kjekt å få nye ideér:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finner ikke igjenn bilde:S

Hadde ikke lagt den opp. Vil pynte på den, for han på Route 81 var ikke noe flink i stilen, men "glemte" å fortelle det. Den skissen jeg hadde jobbet på i et halvt år sammen med en kunstner bare "valgte" han å gjøre om til sin stil. Greit nok det, men da kunne han sagt fra først. Han fikk heller ikke blekket til å sitte skikkelig...Men, den har en historie, og jeg vurderer å bygge den inn i et design jeg har i hodet :)

[ATTACH]5803[/ATTACH]

post-462-14440827579371_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke lagt den opp. Vil pynte på den, for han på Route 81 var ikke noe flink i stilen, men "glemte" å fortelle det. Den skissen jeg hadde jobbet på i et halvt år sammen med en kunstner bare "valgte" han å gjøre om til sin stil. Greit nok det, men da kunne han sagt fra først. Han fikk heller ikke blekket til å sitte skikkelig...Men, den har en historie, og jeg vurderer å bygge den inn i et design jeg har i hodet :)

[ATTACH]5803[/ATTACH]

Her kan du jo få til ett skikkelig viking tema da :) mye kult innen for norrøn, har tenkt tanken selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan du jo få til ett skikkelig viking tema da :) mye kult innen for norrøn, har tenkt tanken selv :D

Ja, vurderer å byggen den inn i en kombinasjon av norrøn/japansk/tegneserie-drage. Hvis du tenker deg stavnen på et vikingskip og de flettene de laget av dem, så tenkte jeg å legge den rundt tatoveringen på deltaen, med halene bak på skapula og hodene på brystet. De som er "under huden" skal være tradisjonell norrøn stil med skygge så det ser ut som huden er hevet, og noen skal "komme ut" (hale og/eller hode) i japansk/tegneserie-stil. Vurderer også et tema på halve ryggtavlen som dekker i hvert fall den ene tatoveringen bak der. Det blir i såfall også norrønt tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vurderer å byggen den inn i en kombinasjon av norrøn/japansk/tegneserie-drage. Hvis du tenker deg stavnen på et vikingskip og de flettene de laget av dem, så tenkte jeg å legge den rundt tatoveringen på deltaen, med halene bak på skapula og hodene på brystet. De som er "under huden" skal være tradisjonell norrøn stil med skygge så det ser ut som huden er hevet, og noen skal "komme ut" (hale og/eller hode) i japansk/tegneserie-stil. Vurderer også et tema på halve ryggtavlen som dekker i hvert fall den ene tatoveringen bak der. Det blir i såfall også norrønt tema.

Hørtes drit kult ut! likte den japanske tegneserie temaen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes drit kult ut! likte den japanske tegneserie temaen! :)

Tror det kunne vært en litt kul og uvanlig kombo. Og siden jeg alltid har drevet med japanske kampsporter og fekting (type fullkontakt med vikingsverd) så er det en ting som er beskrivende for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...