Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Det kommer ingenting godt ut av å diskutere dette videre.

Kommentaren var nok på ingen måte ment å være annet enn velmenende, men det er lett for at det blir tolket litt anderledes. Spesielt over en chat der man ikke kjenner de man diskuterer med. Folk er forskjellige når det kommer til å motta og gi "kritikk" –selv om den er velmenende og konstruktiv. Prøv å ha fokus på de positive tilbakemeldingene og heller tenk dere om to ganger før dere skriver noe annet, selv om intensjonene var gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min andre tattovering... Fikk beskjed om at jeg kom til å angre veldig om 20 år, men det gir meg egentlig bare mer motivasjon til å holde meg stram i fisken og opprettholde treninga :D

384279_10151041087900245_802830244_22307245_200535114_n.jpg

Tøft! Likte skrifttypen :thumbsup:

Me too! Vet du hva skrifttypen heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk ikke helt sikker, men tror den heter Old English Text :)

Stemmer nok det ;) I hvert fall så heter denne det, og jeg syntes den ser helt lik ut. Jeg må innrømme at jeg er litt fan av ulike skrifttyper. Ikke at jeg har så veldig peiling på det, men jeg syntes det er så kult. Den skriften du har er liksom litt eventyrsk, samtidig som den er litt magisk og gammeldags <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer nok det ;) I hvert fall så heter denne det, og jeg syntes den ser helt lik ut. Jeg må innrømme at jeg er litt fan av ulike skrifttyper. Ikke at jeg har så veldig peiling på det, men jeg syntes det er så kult. Den skriften du har er liksom litt eventyrsk, samtidig som den er litt magisk og gammeldags <3

Mm, skriften er kjempefin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før synes jeg tattovering bare var stygt og usunt for huden. Men etterhvert har jeg begynt å like det, er ganske fasinerende + jeg ser på det som kunst :) Kunne faktisk tenk meg en tattoo selv i nærmere framtid, dumt at mamma er helt i mot det da. Så jeg tør ikke i frykt for at hun kommer til å mislike meg mer enn hun gjør..:unsure:

post-2567-14440827179356_thumb.jpg

Bare en enkel og liten tattoo liksom, som på bildene =D

post-2567-14440827177068_thumb.jpg

post-2567-14440827179009_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Skal fortsette på tatoveringen min på tirsdag, kan neste ikke vente! Neste prosjekt er dessuten under planlegging allerede!

Hvordan går det med dragen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vondt i beina og jeg halter avgårde men gudene dette er verdt det!

post-469-14440827379231_thumb.png

post-469-14440827378074_thumb.png

Jeg er helt fantastisk fornøyd, fargebruken er bare helt utrolig :) Idag tok vi innsiden av leggen og perlen mellom klørne til, neste gang (14 februar) skal vi touche opp dragen der fargene ikke har satt seg helt i huden, begynne på bakgrunnen OG starte på mitt nye tattoprosjekt som jeg holder litt hemmelig inntil videre, men lover at dere skal få vite det :D

post-469-1444082738252_thumb.png

Forresten, tegnet på at man er blitt litt hekta på tatoveringer? Når man spontan toucher opp en tatovering med det samme man er hos på tattosjappa! :p Dermed fikk jeg litt farge på den på håndleddet, selvsagt rosa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007
Vondt i beina og jeg halter avgårde men gudene dette er verdt det!

[ATTACH=full]5597[/ATTACH]

[ATTACH=full]5596[/ATTACH]

Jeg er helt fantastisk fornøyd, fargebruken er bare helt utrolig :) Idag tok vi innsiden av leggen og perlen mellom klørne til, neste gang (14 februar) skal vi touche opp dragen der fargene ikke har satt seg helt i huden, begynne på bakgrunnen OG starte på mitt nye tattoprosjekt som jeg holder litt hemmelig inntil videre, men lover at dere skal få vite det :D

[ATTACH=full]5602[/ATTACH]

Forresten, tegnet på at man er blitt litt hekta på tatoveringer? Når man spontan toucher opp en tatovering med det samme man er hos på tattosjappa! :p Dermed fikk jeg litt farge på den på håndleddet, selvsagt rosa ;)

Not just "like" but "LOVE" nyyydelig den dragen din altså! Herregud som jeg gleder meg til å se den ferdig :D Og den på håndleddet var søt også ;) Skriften minner litt om LotR? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...