Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehehe det jeg pleier å si til folk og når de spør om hvorfor jeg vil ha nesten hele ryggen tatovert.. Sier bare du har kunsten din på veggen, jeg har min på kroppen:p

Jeg måtte stå foran hele familien under en familiemiddag en gang og forklare hvorfor en fargerik ananas gjorde meg lykkelig hver dag. Pappa informerte alle om hva jeg hadde gjort. takk. Farmor sa "kunne du ikke bare spist mer ananas da Linn?".... got to love it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første faretegn på dårlige tatovører: Det ligger nesten ikke bilder på nett av arbeidet deres.

Bildet av armen din viser ikke nok detaljer til å kunne se om tatoveringen er bra utført eller ikke!

Sorry for being rude, men jeg brenner veldig for at folk skal ha grundig kunnskap om arbeidet til tatovøren de velger, så de ikke går på en smell. Dette er ikke ment mot deg, men helt generelt. Har sett folk bli anbefalt røtne hjemmetatovører fordi "hun er flink =)", og folk stoler faktisk på det de hører uten å sjekke selv (de har kanskje sett vennens eksemplar fra denne tatovøren). Og ender opp med noe dritt på kroppen som de dekker over ti år senere. Hvorfor nøye seg med det nest beste, når du kan få et plettfritt KUNSTVERK på kroppen!?? Vi har FLERE (kanskje ikke mer enn 10-20, men still) kompetente artister her til lands. I don't get it!

Hvem bør man gå til? Kan du anbefale noen av de 10-20 :)

Jeg har planer om en på armen, men finner seriøst INGEN som jeg synes er flinke nok. Jeg stiller kanskje høye krav, men det synes jeg man kan når det er snakk om permanente kunstverk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte stå foran hele familien under en familiemiddag en gang og forklare hvorfor en fargerik ananas gjorde meg lykkelig hver dag. Pappa informerte alle om hva jeg hadde gjort. takk. Farmor sa "kunne du ikke bare spist mer ananas da Linn?".... got to love it!

OMG hahahah det beste jeg har hørt :) hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler kritikk, men vil gjerne spares for dekapitering:p Hjertet var den største tabben jeg har gjort, og den var et helvete å rette opp i. Logoen skal faktisk være slik, det er en korrekt kopi. Når det kommer til riksløva og syvende far i huset, så ser jeg ikke problemet? Har aldri fått en eneste negativ kommentar, heller ikke fra dommere i konkuranser. Samme med rosemalinga.

Kniven, jaja, den var nå håndlaga den som var "inspirasjonen".. Får jeg kritikk, må jeg jo kunne forsvare meg også:) Bildene er små, jeg ville ikke kritisert, og dra alle under en kam, før du har sett dem på nært hold. Jeg har sett tattiser her inne jeg ikke har vært imponert over, men jeg ser ikke helt nytten i å kritisere dem. Tatoveringer er permanente, jeg kan ikke angre på den og velge dem bort fordi du ikke liker dem. Hadde jeg vært tatovør, så kunne jeg kanskje ha tatt kritikken til meg, som konstruktiv, men jeg ser desverre ikke nytten i det.

Når det kommer til "min tatovør", altså den som har gjort jobben de fire siste gangene, så bytter jeg ikke ut henne med det første. https://www.facebook.com/pages/Mythos-Tattoo/132725039208#!/media/set/?set=a.132730119208.102002.132725039208&type=1

Kan jeg spørre hva de ulike betyr? Hvorfor syvende far i huset?

Og, konstruktiv kritikk er helt ok, men jeg skjønner ikke hvorfor alle skal påpeke det de mener er feil/rett ifh til andre sine valg av tattoveringer. Jeg er 110% sikker på at mange synes mine er dritstygge eller teite, men jeg liker dem (stort sett alle da, skal innrømme at jeg faktisk ikke er helt fornøyd med hvordan den siste ble...men nå er ikke den ferdig heller). Og jeg har sett mange som jeg synes er gørrstygge, men vedkommende som har dem elsker dem, så hvorfor skal jeg komme og være surtryne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[ATTACH=full]5070[/ATTACH]Denne har jeg på leggen.. tok den for tre eller fire år siden. Husker jammen meg ikke :p ellers så har jeg en tatovering på høyre arm, liten en på hofta og en liten en på insiden av håndleddet.

Har du bygga på dragen i midten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva de ulike betyr? Hvorfor syvende far i huset?

Og, konstruktiv kritikk er helt ok, men jeg skjønner ikke hvorfor alle skal påpeke det de mener er feil/rett ifh til andre sine valg av tattoveringer. Jeg er 110% sikker på at mange synes mine er dritstygge eller teite, men jeg liker dem (stort sett alle da, skal innrømme at jeg faktisk ikke er helt fornøyd med hvordan den siste ble...men nå er ikke den ferdig heller). Og jeg har sett mange som jeg synes er gørrstygge, men vedkommende som har dem elsker dem, så hvorfor skal jeg komme og være surtryne?

Vel, jeg kan jo beynne med te to første, som jeg ikke har bilde av. Den første var en liten tegning av en glupsk piraya, var 15:p Så ble det en enkel frihånds bølge når jeg var 17, fordi jeg var så fasinert av vann, sjøen osv. Rosemaling fordi jeg syns det er vakkert, og er en aldri så liten nasjonalromantiker! Hjertet er av et smykke jeg har, et filigranshjerte, fordi jeg elsker søljer og filigransarbeid. Logoen på ryggen er min logo, bedriften min. Syvende far i huset begynnte som en spøk ei natt for mange herrens år siden, men satt og prata med en venn på nettet, overtrøtt som pokker; høh, hadde vært kult med en tattovering av syvende far i huset!høhø Så teit..! Men ideen grodde på meg i løpet av åra, så bare måtte jeg, o g, jeg elsker Ivo Caprino-figurene! Er ei venninde av meg som tegna den for meg. Riksløva var etter jeg fikk to bittesmå riksløver i metall som skal sys på uniformer. Jeg ble veldig glad i dem, katta mi ble kallt riksløve, og så kanskje et snev at patriotisme? Den siste er av et smykke, en dolk som er kopi av et vikingesmykke.

Som jeg sa, jeg har sett mye stygt gjennom tidene, men jeg kunne aldri tenkt meg å si noe uansett, med mindre det er litt sånn "se så jævlig, er den ikke stygg?? Tok den i fylla i syden!" Har faktisk skjedd, men i Brazil, ikke Syden:p Jeg ville aldri ha sagt noe fordi det er, etter min mening, dårlig gjort å prøve å få noen til å skjemmest over noe som er permanent, noe de er glad i eller stolt av. Den beste tatovør kan være bittelitt uheldig en gang i blandt, jeg syns til og med at Kat Von D kan komme med no skit til tider, mens andre ganger er det veldig bra!

Nå får jeg sikkert også kritikk for historiene bak tattisene mine, men jeg har ingen planer om å hverken skjemmest eller angre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg kan jo beynne med te to første, som jeg ikke har bilde av. Den første var en liten tegning av en glupsk piraya, var 15:p Så ble det en enkel frihånds bølge når jeg var 17, fordi jeg var så fasinert av vann, sjøen osv. Rosemaling fordi jeg syns det er vakkert, og er en aldri så liten nasjonalromantiker! Hjertet er av et smykke jeg har, et filigranshjerte, fordi jeg elsker søljer og filigransarbeid. Logoen på ryggen er min logo, bedriften min. Syvende far i huset begynnte som en spøk ei natt for mange herrens år siden, men satt og prata med en venn på nettet, overtrøtt som pokker; høh, hadde vært kult med en tattovering av syvende far i huset!høhø Så teit..! Men ideen grodde på meg i løpet av åra, så bare måtte jeg, o g, jeg elsker Ivo Caprino-figurene! Er ei venninde av meg som tegna den for meg. Riksløva var etter jeg fikk to bittesmå riksløver i metall som skal sys på uniformer. Jeg ble veldig glad i dem, katta mi ble kallt riksløve, og så kanskje et snev at patriotisme? Den siste er av et smykke, en dolk som er kopi av et vikingesmykke.

Som jeg sa, jeg har sett mye stygt gjennom tidene, men jeg kunne aldri tenkt meg å si noe uansett, med mindre det er litt sånn "se så jævlig, er den ikke stygg?? Tok den i fylla i syden!" Har faktisk skjedd, men i Brazil, ikke Syden:p Jeg ville aldri ha sagt noe fordi det er, etter min mening, dårlig gjort å prøve å få noen til å skjemmest over noe som er permanent, noe de er glad i eller stolt av. Den beste tatovør kan være bittelitt uheldig en gang i blandt, jeg syns til og med at Kat Von D kan komme med no skit til tider, mens andre ganger er det veldig bra!

Nå får jeg sikkert også kritikk for historiene bak tattisene mine, men jeg har ingen planer om å hverken skjemmest eller angre;)

For å si det sånn.. hvis du møter meg in real life og ser den jeg har bak på skulderen så skal du få lov å si "herregud så stygg". For den er stygg:D. Kjæresten når hun så den første gang "å fy faen, den var virkelig stygg den". Haha! For å si det sånn, hallo cover up. Må bare vente til jeg finner noe jeg vil ha.

Den feen da, som er så stygg, den tok jeg når jeg var 18 år. I utlandet. Shit happens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn.. hvis du møter meg in real life og ser den jeg har bak på skulderen så skal du få lov å si "herregud så stygg". For den er stygg:D. Kjæresten når hun så den første gang "å fy faen, den var virkelig stygg den". Haha! For å si det sånn, hallo cover up. Må bare vente til jeg finner noe jeg vil ha.

Den feen da, som er så stygg, den tok jeg når jeg var 18 år. I utlandet. Shit happens!

Shit happens, og er det kriser, så finnes det genier av tatovører der ute som kan snu det styggeste til noe duganes, men de fleste av oss klarer å stå for det vi har gjort, jeg har jo sagt til meg selv hver gang, at dette får jeg bare stå for livet ut, eller la være! Føler ikke for å fjerne noen av dem, men hadde fjerna hjertet om den ikke gikk an å fikse. Jeg begikk en stoor tabbe med å ha vært utolmodig og tatt til takke med en ukjennt tatovør fra Budapest..:rolleyes: Gjør ikke det igjen, men nå ha jeg fått en fast!(linken jeg la til sist)

Cover up kan være å dekke helt, eller fikse på det som er, som med hjertet mitt, håper du finner en bra løsning og flink artist:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei venninna av meg har tatovering av en bart på fingeren :D

trodde helt seriøst at det var noe hun hadde tegna med sprittusj.. men jeg syntes det var litt snålt at hun tegnet på seg bart hver gang jeg møtte henne :p

Har den holdt seg bra? har sett og hørt mange som har problemer med slitasje pga plasseringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den holdt seg bra? har sett og hørt mange som har problemer med slitasje pga plasseringen.

Glemte å nevne at ei venninde av meg tok en cover up på innsia av håndleddet, som så skikkelig bra ut til å begynne med, men hun jobber i helsevesenet, så pga hyppig bruk av gummihansker, lega den veldig dårlig og ble skikkelig slitt. Hun fikk litt mer farge på den, men fortsatte med dårlig etterpleie, så den blir trolig aldri bra, med mindre hun virkelig hører på tatovøren:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit happens, og er det kriser, så finnes det genier av tatovører der ute som kan snu det styggeste til noe duganes, men de fleste av oss klarer å stå for det vi har gjort, jeg har jo sagt til meg selv hver gang, at dette får jeg bare stå for livet ut, eller la være! Føler ikke for å fjerne noen av dem, men hadde fjerna hjertet om den ikke gikk an å fikse. Jeg begikk en stoor tabbe med å ha vært utolmodig og tatt til takke med en ukjennt tatovør fra Budapest..:rolleyes: Gjør ikke det igjen, men nå ha jeg fått en fast!(linken jeg la til sist)

Cover up kan være å dekke helt, eller fikse på det som er, som med hjertet mitt, håper du finner en bra løsning og flink artist:)

Jeg har faktisk tatt kontakt med hun du linka til! Jeg har sett en del tattoveringer av henne og hun er flink! Jeg tror hun kan hjelpe med alt jeg vil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk tatt kontakt med hun du linka til! Jeg har sett en del tattoveringer av henne og hun er flink! Jeg tror hun kan hjelpe med alt jeg vil :D

VERY good for you!!:D

Jeg tviler veldig på at du blir skuffa. Hun er utrolig grei også, blir alltid mye jabbing, og når jeg er litt pjusk, passer hun på at det går bra underveis, og på tattoo-messa i september, fiksa hun eple og sjokolade til meg:D Linn Theres ftw!:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...