Gå til innhold

Tatoveringer


Ultraboy

Anbefalte innlegg

Hehe skjønner den godt, man gleder seg til det ferdige resultatet, men ikke så mye til smerten som man får med på kjøpet.

Har så lyst til å få noe mer blekk på kroppen selv, men prøver å vente litt:p

Greit å være sikker på hva man vil ha.. Jeg gikk kjempe lenge å tenkte på det. Var innom par plasser jeg kunne tenkt meg å få tatt tatoveringen men de kom ikke med ideer som var "perfekte" hehe

Det må liksom klaffe helt..

Så var jeg innom Black Pearl i Sandnes, og det forslaget som ble tegna falt jeg helt for..:D

Har du noen fra før? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Greit å være sikker på hva man vil ha.. Jeg gikk kjempe lenge å tenkte på det. Var innom par plasser jeg kunne tenkt meg å få tatt tatoveringen men de kom ikke med ideer som var "perfekte" hehe

Det må liksom klaffe helt..

Så var jeg innom Black Pearl i Sandnes, og det forslaget som ble tegna falt jeg helt for..:D

Har du noen fra før? :)

Vet hva du mener, har et jeg har hatt lyst til å ta i kanskje 2 år nå.

Så det blir nok den neste jeg tar.

Ja, jeg har tattovert : Vårt lille Land.

Fra toppen av ribbeina på venstresiden av kroppen ned til hoftekammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hva du mener, har et jeg har hatt lyst til å ta i kanskje 2 år nå.

Så det blir nok den neste jeg tar.

Ja, jeg har tattovert : Vårt lille Land.

Fra toppen av ribbeina på venstresiden av kroppen ned til hoftekammen.

Jeg og vil ha noe på ribbeina :)

Kanskje en tekst- dikt eller noe sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Den med skallen og fuglen, tok jeg hjemme hos meg selv med en utlandsk tattovør jeg "Bestilte" til norge. Blir tattovert gratis imot jeg skaffer flere kunder :) Han som tok ryggen ga jeg vel halv pris eller noe til ;-)

Den på ryggen tok jeg på Black Pearl i Sandnes av en kamerat som bor i Chile, "Israel Silva Torres" han er gjeste artist hos black pearl. Kommer til norge 2 ganger i året ca! :- ) Hvem som tar din på black pearl? glenn eller glenn eller kristoffer?

Hehe :)

Hehe hjem til deg ja.) så kult

Ganske praktisk, og er vel ikke så vanskelig å skaffe flere kunder:) er jo så pågang både på Black Pearl og de andre plassene rundt forbi:)

Var hos Glenn Andersen jeg tok min, synes han gjorde en kjempe jobb, jobba fort og hadde gode ideèr

Men av det jeg har sett av Black Pearl gutta så er de knall flinke alle sammen.. Synes Kristoffer og er kanonflink til å være så ung og ny..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg så på nettet så ikke bra ut. Ujevn farge og skygge. Har du noen gode bildeeksempler?

Armen jeg la ut bilde av er gjort av Marco, men bortsett fra det har jeg desverre ikke. Begge har bøker liggende på HoP med masse bilder i, så er jo bare å ta en titt innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Armen jeg la ut bilde av er gjort av Marco, men bortsett fra det har jeg desverre ikke. Begge har bøker liggende på HoP med masse bilder i, så er jo bare å ta en titt innom :)

Første faretegn på dårlige tatovører: Det ligger nesten ikke bilder på nett av arbeidet deres.

Bildet av armen din viser ikke nok detaljer til å kunne se om tatoveringen er bra utført eller ikke!

Sorry for being rude, men jeg brenner veldig for at folk skal ha grundig kunnskap om arbeidet til tatovøren de velger, så de ikke går på en smell. Dette er ikke ment mot deg, men helt generelt. Har sett folk bli anbefalt røtne hjemmetatovører fordi "hun er flink =)", og folk stoler faktisk på det de hører uten å sjekke selv (de har kanskje sett vennens eksemplar fra denne tatovøren). Og ender opp med noe dritt på kroppen som de dekker over ti år senere. Hvorfor nøye seg med det nest beste, når du kan få et plettfritt KUNSTVERK på kroppen!?? Vi har FLERE (kanskje ikke mer enn 10-20, men still) kompetente artister her til lands. I don't get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...