Gå til innhold

Den store kjoletråden! :P


ooo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Former er tingen har jeg hørt, så jeg måtte kjøpe denne kjolen og teste ut teorien.. Skal sier at jeg hadde ikke brukt denne kjolen om jeg ikke hadde brukt hundrevis i timer på gymmet for å gjøre formene litt fastere og mindre :p Pin up pose må med i pin up kjole :D

Coming from a girl: Det der var ett fint lite stykke pai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Dette var en gøy tråd å bla i gjennom :) Jeg er i grunnen ei skikkelig kjolejente, og kunne gjerne gått i kjole hver helg jeg er ute, men gjør det alt for sjeldent. Venninnene mine går stort sett aldri i kjoler, og jeg liker ikke å se så "overdressed" ut i forhold til dem. Kjøpte et par nye kjoler i vår. Klarte ikke å bestemme meg for hvilken farge, så da ble det både svart og hvit. Har bare brukt den ene, så nå er det snart på tide å gå ut i kjole igjen altså :D

xprfc6.jpg

Favorittkjolen min må nok bli denne fra nelly.com, som jeg kjøpte til 19 årsdagen min i fjor høst. Har bare brukt den da og på julaften, men finner kanskje snart en anledning hvor jeg kan bruke den igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Flott at kontoret vårt er i etasjen over H&M slik at jeg kan gå GJENNOM den på vei hjem fra jobb... :p Da må det prøves!

[ATTACH]75689[/ATTACH]

Jeg var ikke helt komfortabel med en kroppsnær kjole, det så ikke så fint ut. Det er iallefall bedre enn det var... :p Holder meg til vide skjørt, jeg.. :p

post-9087-14440908143937_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...