Gå til innhold

Den store kjoletråden! :P


ooo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke telling på hvor mange kjoler jeg har, men denne er så og si den eneste jeg har bilde av nå. Omtrent alt jeg kjøper av kjoler er fra nelly *sjokk*, er ikke så ofte jeg er på shopping. Denne er jeg utrolig fornøyd med! :thumbsup::D Kanskje kommer det flere kjoler fra meg inn her, er som jenter flest, har uforskammet mange som ikke er tatt i bruk :unsure:

Fin kjole og pen jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke telling på hvor mange kjoler jeg har, men denne er så og si den eneste jeg har bilde av nå. Omtrent alt jeg kjøper av kjoler er fra nelly *sjokk*, er ikke så ofte jeg er på shopping. Denne er jeg utrolig fornøyd med! :thumbsup::D Kanskje kommer det flere kjoler fra meg inn her, er som jenter flest, har uforskammet mange som ikke er tatt i bruk :unsure:

Veldig fin kjole.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Annonse

Det var den store "rydde i klesskapet-dagen" i dag! Fant ut at jeg har aaaaltfor mange kjoler som aldri får sett dagens lys, da jeg er en skikkelig jeansjente (men elsker kjoler egentlig!)! Viser de derfor frem her jeg, så jeg kan bruke olabuksene mine med god samvittighet! :p

post-9514-14440871028835_thumb.jpg

Den svarte syns jeg er råstilig, men har aldri fått meg til å gått med den. Altså; skinn... hele kjolen! Den lyse er søt, men litt mye utringning.

Også to til av sikkert 20: (Bare å låne kjoler om du bor i Trondheim ;))

post-9514-14440871032392_thumb.jpg

Nei, nå ble det nok kjoler og speil-bilder her.. God natt alle vakre kjolejenter! :D

post-9514-14440871027165_thumb.jpg

post-9514-14440871030146_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...