Gå til innhold

Den store kjoletråden! :P


ooo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mmmm...kjoler er undervurdert. Alt for mange jenter som bruker bukser for tiden :S

EDIT: Du har forresten en RÅ kjole-kropp :D

hihi, takk;) er forresten veldig enig med deg, kjoler er høyst undervurdert! :thumbsup:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar du requests? ;)

2040 from Vollers Corsets Online

2060 from Vollers Corsets Online

Overbust Corset 1809 from Vollers Corsets Online

ok, skal gi meg...ville lagt inn lenke til 90% av produktene deres om jeg først satte i gang :p

kanskje ikke til daglig? ;) skal ikke si et ord om hvorfor du ville gjemt meg bort i så mye skjørtestoff....:p

EDIT: du er kanskje ikke tilhenger av den gylne kjoleregelen?

1. tynt, mykt stoff

2. figuravslørende

3. lett å ta av! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Alt til sin tid. Til daglig er ingen ting mer sexy enn tynt stoff på en kvinnekropp, men til mer pyntelige anledninger går jeg for Vollers ;)

2. Avslørende noen ganger, formende andre. Nå ser det dog ikke ut som du trenger så mye forming, men...

3. De *er* lette å ta av når du vet hvordan. Jeg kan ta av en BH med en hånd på under et sekund (så lenge den ikke lukkes foran), og jeg kan ta av en skikkelig korsett på rimelig kort tid med en hånd også :D Fingernem, FTW :D

Og...det er ikke det at man skal gjemme bort, men de beste gavene er de som må pakkes ut ;)

heheh, du er festlig! :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det før i loggen, så jeg fyrer løs:)

Juni 2008 juni -09 juni -10 des -10 des -11 feb -12

[ATTACH]29851[/ATTACH][ATTACH]29852[/ATTACH][ATTACH]29849[/ATTACH][ATTACH]29853[/ATTACH][ATTACH]29848[/ATTACH][ATTACH]29847[/ATTACH][ATTACH]29845[/ATTACH][ATTACH]29844[/ATTACH][ATTACH]29843[/ATTACH]

april -12 Mai -12

[ATTACH=full]29851[/ATTACH]

sommer 2008

[ATTACH=full]29852[/ATTACH] sommer 2009

[ATTACH=full]29849[/ATTACH] sommer 2010

[ATTACH=full]29853[/ATTACH] des 2010

[ATTACH=full]29848[/ATTACH] des 2011

[ATTACH=full]29847[/ATTACH] februar 2012

[ATTACH=full]29845[/ATTACH]

april 2012

[ATTACH=full]29843[/ATTACH]

mai 2012 :)

YOU GO GIRLS!! :D

Du så helt sinnsykt bra ut i den på bilde 5!! Rått! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...