Jump to content

Mae85

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

  1. Mae85

    trenger litt hjelp!

    hvor finner jeg den Optimus?
  2. Hei. jeg har blitt spurt om å lage en kostholds plan og det er i å for seg greit, det er for en som skal legge på seg (muskler) er det noe jeg burde tenke ift mengde proteiner, fett og karbohydrater? :-)
  3. vil også tipse om før og etter bilder, og ta mål av kroppen, og drit i hva vekta sier! så lenge du er fornøyd med det du ser i speilet kan du godt veie 75kg eller mer/mindre ) jeg syns det blir så feil å henge seg opp i hva vekta sier. du har vært kjempe flink i uker, både med kosthold og trening, men det vises ikke på vekta! da kan motivasjon fort synke og du finner trøst i godis å brus! så lenge du går ned i cm eller klarer å løfte tyngre å tyngre for hver trening kommer resultatene etterhvert skal du se you can do it!!
  4. Fokuset mitt er å få opp muskelmassen og ned med fett prosenten (som de fleste vil) er ingen muskel gruppe jeg vil ha bedre enn andre
  5. Kan jeg spørre hvorfor? er ikke den mest rutinerte på dette.
  6. Holder på å sette opp ett nytt treningsprogram, men er usikker på hvor mange øvelser jeg skal ha pr. muskel gruppe. Hadde tenkt dette: Dag 1 og 3: bryst, rygg, bicep dag 2 og 4: bein, tricep og skuldre. Noen som har noen gode tips å dele med meg?
  7. Kaliber skulle hatt barnepass, da har jeg trent der å ikke på 3t!
  8. bare husk å spis NOK hvis du skal trene så mye.
×
×
  • Create New...