Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Om du mener det er LITT mye og du spiser MYE til å være jente, da har du ikke møtt meg haha!!

På en gi faen dag for ikke så lenge siden...:wub::rolleyes:

1 boks CC , 2 bananer ,1 pose smash, 1 pakke mariekjeks, 1 sjokobar, 50 gr smågodt ...:whistling::cry: FLAUT

Om du ser etter så er jo mesteparten av frokosten der godterier eller kjeks ;) Hadde jeg gitt meg selv lov å spise godterier til frokost så hadde vi sikkert stilt ganske likt :p Haha!

Fortsetter under...

Skrevet
Om du mener det er LITT mye og du spiser MYE til å være jente, da har du ikke møtt meg haha!!

På en gi faen dag for ikke så lenge siden...:wub::rolleyes:

1 boks CC , 2 bananer ,1 pose smash, 1 pakke mariekjeks, 1 sjokobar, 50 gr smågodt ...:whistling::cry: FLAUT

I løpet av dagen eller til frokost?

Skrevet

1 dl havregryn, 1 dl ekstra lett melk, 1,5 dl vann, en klype salt! Koke til grøt! Har på sukrin og kanel!

Før jeg begynte å telle kalorier spiste jeg en meget sukkerholdig frokostblanding. Kutta d ut og begynte med havregrøt og sparer utolige 650 kalorier på bare frokosten!! :eek:

Annonse

Gjest SlettetBruker3
Skrevet

Enten havregrøt med proteinpulver ++, eller cc/skyr/magerkesam blandet sammen med nøtter og frukt, og evt. søtning :)

Annonse

Skrevet

Hos meg går det for det meste enten omelett med ost og skinke, eller litt cottage cheese med opphakkede mandler og frukt pyntet med kanel og linfrø, eller hjemmelagde lavkarbo rundtstykker med proteinpulver :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...