Jump to content

MrTrond

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

About MrTrond

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 05/08/1976

Converted

  • Facebook
    sirtrond
  1. Er helt enig med de andre. Spis riktig ren mat i overskudd og tren tunge baseøvelser så vil du får mer masse og det lille fettet du har nå blir lett borte underveis.
  2. Ved å trene tung styrke vil du forbrenne mer og erstatte fett med muskler over tid. Men da bør du spise litt mer enn du gjør nå også, det tar tid.
  3. 2000 kalorier er for lite for deg, holder at du legger deg på rundt 2800-2900. Du kan legge på noen måltider så du får mer karbo (250 g) og litt fett (100g) er mitt forslag. Protein mengden din (2 g per kg kroppsvekt) er bra.
  4. 1800-1900 kalorier er ihvertfall ca 500 under en med normal forbrenning iforhold til din høyde, vekt, alder og aktivitetsnivå. Men hvor vil du hen med kroppen din?
  5. Du spiser ihvertfall for lite, du bør legge deg på rundt 1800-1900 kalorier.
  6. Hadde kjørt SS hadde jeg vært deg, og så bygg videre på det med ekstra øvelser hvis du får mer tid. Alternativ legg til en fullkroppsdag av og til også, så kan du få bygd litt volum. Og spis BRA MAT!
  7. Er ikke hvor mye du kjører per økt som gjelder, kontinuitet, hva og hvor tungt du kjører teller mer! Musklene må hvile og vokse. Kjør 12 uker med det og øk vektene gradvis. Så kan du for eksempel ta en ukes pause og kjøre en ny runde. Men denne gangen prøv å kjøre 4-6 uker med 10 reps, og 4-6 uker med 5 reps og høyere belastning. Da blir du sterkere. Men skal du ned i vekt er spisingen din alt, så sørg for at du ligger i et lite kaloriunderskudd. Du kan kjøre benpress istedet for knebøy inntil du er sterk/frisk nok feks.
  8. Del opp programmet bare noe sånt: Dag 1: Knebøy – teknikktrening 3 sett x 10 reps Militærpress 3 x 10 reps Dag 2: Markløft – 3 sett x 10 reps Sittende Roing 3 x 10 reps Chins 3 x maks Planke-varianter for core Dag 3: Benkpress 3 x 10 reps Dips 3 x 10 Biceps 2 x 10 reps Triceps 2 x 10 reps
  9. Hahaha mandig frokost når man drysser kull på!
  10. 1 boks mager cc, 20 gram nøtter, koksmasse dryss, 1 scoop proteinshake med melk, 1ss Udo, omega 3
  11. Du må ikke kjøre intervaller heller, bare se på totalen du beveger deg kontra kalorier trengt. Hvis du gjør noe alternativt som bare å gå hver dag 3 km for eksempel så er jo det kjempebra.
  12. Eller hva med å rett og slett gå enda lenger ned på kalorier og kjør enda flere intervall-økter. Kjør 1800-2000 kalorier f.eks, og kutt hardt på karbohydrater. Kjør 12 uker med det og se.
  13. Vendepunktet mitt var når legen min sa etter helsesjekk i 2008 "en mann som deg skal ikke veie 3-sifret". Etter det var det skjerpings og det har bare rulla på seg! :thumbsup:
  14. Jeg drikker masse cola zero på diett jeg, fungerer helt fint. Ikke har jeg blitt gæren i huet heller.
×
×
  • Create New...