Elskling Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Har vannflaske og sko i hånden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jailin Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Høm.. 2 par sko (løping og løfting) Vannflaske Loggbok m/penn Wristwraps Hansker (som ble brukt 1 gang) Iphone armbånd Øreplugger Tyggis Hengelås Hårstrikk x-antall tamponger som flyr overalt hver gang jeg åpner baggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrsyre Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Sko, vannflaske, shaker, kre-alkalyn tabletter, armbånd til å ha mobilen i som egentlig aldri blir brukt, fliseklemmer og hårstrikk og øreplugger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina360 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Så full bag at den sjelden er lukket igjen med glidlåsen. Ser sånn ut når jeg trener: Krembolle 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christian33 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Hmmm...er jeg fryktelig unormal som bare tar skoene og vannflaska mi i hendene når jeg går for å trene ? Har både sko og vannflasker i bilen. Normal så d holder:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vesen Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Løftesko, loggbok, flytende magnesium, hårstrikk, drikkeflaske og ett sett ankelvekter på 0,5kg for å slippe å øke med 2,5kg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina360 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Normal så d holder:-) Skulle ønske jeg var slik... Men her er sånn at jeg må ha alt tilfelle... Dessuten så er det mer enn hjemmefra og til trening for en times treningsøkt. Heller mer at jeg nesten hver dag drar rett etter jobb og på trening og er trener og er hjemme klokken 22:00... Folk tøyser m meg om all bagasjen, men gjett hvem de spør om det er noe de mangler? Og veldig ofte har jeg det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
harefroken Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Sko, genser, hårstrikk, kliper, ambånd til mobilen, loggbok, penn, riskaker, shaker, drikkeflaske, knevarmer, tyggis. Om jeg trener på morgenen før skolen har jeg i tillegg: hånduk, shampoo, balsam, såpe, hårføner, sminke, klær and so on... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fortuity. Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Til før/under trening: Sko*3 (Løfte -, løpe - og tynnsålet) Brodder - vinterstid, that is. Back-up hettegenser (grå alltid)Hørepropper'Armbånd' til mobilPulsklokke Pulsbelte Vannflaske StøttebandasjeLoggbok (kladd og innføring) + Penner (sort og rød)Shaker 1 - BCAAPWO - til de dagene energien lar vente på seg. HengelåsHårstrikk(er)Treningsbukse - til de dagene jeg er spinnvill og bruker shorts. Mobil + Nøkler + Lommebok + Lypsyl Til etter trening: Skift - glemmer alltid ekstra sokker og BH = fri som fuglen på vei hjem fra trening. Håndkle + Shampoo + Deo + ParfymeBack-up proteinbarShaker 2 - BCAA Og, ja - jeg er i besittelse av verdens største gymbag. :happy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kavring Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Til før/under trening: Sko*3 (Løfte -, løpe - og tynnsålet) Brodder - vinterstid, that is. Back-up hettegenserHørepropper'Armbånd' til mobilPulsklokke Pulsbelte Vannflaske Loggbok (kladd og innføring) + Penner (sort og rød)Shaker 1 - BCAAPWO - til de dagene energien lar vente på seg. HengelåsHårstrikk(er)Treningsbukse - til de dagene jeg er spinnvill og bruker shorts. Mobil + Nøkler + Lommebok + Lypsyl Til etter trening: Skift - glemmer alltid ekstra sokker og BH = fri som fuglen på vei hjem fra trening. Håndkle + Shampoo + Deo + ParfymeBack-up proteinbarShaker 2 - BCAA Kladd og innføring. Heftig. Slettet brukerkonto og Monika Hafredal 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slettet brukerkonto Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Wrist wrapsKnee wrapsStyrkeløftbelteVektløfterbelteMagnesiumDrareimerDrikkeflaskePWO-shake som jeg tar på veien til senteretL-Arginine som har blitt liggende... Brukes når jeg føler for en ekstra drøy pump. Litt harry, ja.KoffeintabletterSvettehåndkleLoggbokTo penner Og slik ser bagen min ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velo Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg har det samme som Fortuity., bare med fjærpenner og pergament. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MatSoot Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Belte Flytende magnesium Pre-Workout BCAA Shaker Headset iPod Adidas AdiPower sko Reimer Notatbok m penn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Espen-h Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Vannflaske Notatbok+penn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ojive Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 - Camelbak vannflaske - Ab rollout "ting" - Strikk (rød og svart) - Et par sko - Ørepropper for UNZ UNZ UNZ UNZ RESPECT TO THE MAN IN THE ICECREAM VAN UNZ UNZ UNZ UNZ \o/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slettet Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 vannflaske, converse og drareimer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velvet Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Skulle ønske jeg var slik... Men her er sånn at jeg må ha alt tilfelle... Dessuten så er det mer enn hjemmefra og til trening for en times treningsøkt. Heller mer at jeg nesten hver dag drar rett etter jobb og på trening og er trener og er hjemme klokken 22:00... Folk tøyser m meg om all bagasjen, men gjett hvem de spør om det er noe de mangler? Og veldig ofte har jeg det! Trenger man så mye mer enn en vannflaske og ett par sko, sånn generelt sett? Svaret er vel egentlig nei. Hva har du som andre mangler? Talk? Drareimer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina360 Skrevet 8. februar 2014 Del Skrevet 8. februar 2014 Trenger man så mye mer enn en vannflaske og ett par sko, sånn generelt sett? Svaret er vel egentlig nei. Hva har du som andre mangler? Talk? Drareimer? Man får selvfølgelig trent uten alt mulig greier!! Det aller meste i bagen er fordi jeg også bruker bagen til drill og da må jeg ha ulike sko i forhold til hvor glatt det er. Klær for å holde meg varm, varmere for å unngå skader. Teip til staven tilfelle den blir slitt, plaster og sportsteip hvis jeg eller noen slår seg... So on... og det er stor forskjell på å dra en timestid på trening, og å dra hjemmefra i 7-tiden og komme hjem 22-tiden uten å ha vært hjemmom! Haha, kan ikke huske at jeg har lånt så mye greier til andre på treningssenteret! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monika Hafredal Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 - Sko - Løftebelte fra betterBodies - Fotstropp til multiaparat - Treningsstrikk (sånn med håndtak) - Drikkeflaske - Loggbok og pen - Treningshansker - Høretelefoner - iPod - Toalettmappe (såpe, shampoo, leavein balsam, hårstæsj, deo, fuktighetskrem) - Ekstra treningssokker - Hengelås - Lebepomade fra carmex - Hårbånd, strikker og spenner Den listen ble visst lenger enn jeg hadde forestilt meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titanium Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 har visst forandret meg litt... Vannflaske iPhone + kortmappe Hengelås Keeping it simple. + bøysko + flytende kalk + kalkblokk + loggbok&penn + lypsyl + pulsklokke&belte + ekstra klær Og nå fikk jeg trang til å dra på trening, selv om det må være fridag Aurelius og Stephanie F 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.