Gå til innhold

Hva har du i treningsbagen?


Cosmobot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan aldri få stor nok treningsbag :p

Innhold pr.dags dato

2 x løftebelte

1 par Nike basket-sko (Stukket hull på dempingen, brukes til knebøy/markløft)

3 x drikkeflasker/shakes

Kalk

Strikk (Til oppvarming)

2 x løftebånd/straps

2 x støttebånd

Mobilholder (Til å ha feste på arm)

2 x Headset

1 halvspist PF proteinbar

1 Litago sjokomelk

2 x svamper (Til pullups, kabelroing etc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem :p Jeg vet ikke, jeg fikk de i gave .. Er det flere str? :p I såfall tror jeg jeg har de største. Får hvertfall plass til kvalmt mye :p

Har du den største så er den typ 140 liter eller noe. Den er SVÆÆR! :p De finnes i XS-XL. Jeg bruker en i XS (25-30L) - perfekt til treningstøy, dusjeting, jobbklær, PC og matpakker (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fivefingers

Asics joggesko

Hengelås

Lommebok

Loggbok

Øreplugger til mobilen

Håndkle om jeg vet jeg skal løpe lenge eller kjøre mye intervall

En ullgenser til å ta på meg etterpå

Tamponger

Pulsbelte

Solariumsbriller

Bodylotion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem :p Jeg vet ikke, jeg fikk de i gave .. Er det flere str? :p I såfall tror jeg jeg har de største. Får hvertfall plass til kvalmt mye :p

Har du den største så er den typ 140 liter eller noe. Den er SVÆÆR! :p De finnes i XS-XL. Jeg bruker en i XS (25-30L) - perfekt til treningstøy, dusjeting, jobbklær, PC og matpakker (y)

30 liter er jo som en vanlig ryggsekk :) Skal kjøpe i M, det er 72 liter, ganske mye det og! Damdidam, er det plass til både litt skoleting (dvs. PC, to-tre bøker, mat, vannflaske, og treningstøy, sko, håndkle, såpe osv.) i den 30 literen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Treningsdagbok, treningssko, treningsklærne mine, skiftesokker, beholder til å ha iphonen i, øreplugger, vannflaske, og noen ganger riskaker/rosiner og proteinshake, men har begynt med å bare lage noe hjemme siden jeg bor 2 minutter fra treningssenteret :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrketrening:

Mp3-spiller og hengelås til skapet i lomma, så jeg kan legge inn jakka mi der.

Treningssko og vannflaske i hånda.

Krav Maga:

Treningssko

KM-bukse/t-skjorte

Tannbeskytter

Leggbeskyttere

Susp

Belte (blått med en stripe ;) )

Vannflaske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 liter er jo som en vanlig ryggsekk :) Skal kjøpe i M, det er 72 liter, ganske mye det og! Damdidam, er det plass til både litt skoleting (dvs. PC, to-tre bøker, mat, vannflaske, og treningstøy, sko, håndkle, såpe osv.) i den 30 literen?

Litt større enn en vanlig sekk.. Jeg får plass til pc, bok, treningssko, shaker, drikkeflaske, stort håndkle, lite håndkle, jobbklær, toalettmappe, sminkepung og to (ganske store) matbokser. Men da spillet jeg litt tetris når jeg pakker ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lister er gøy! Men himmel og hav, dette ble jo langt som et vondt år! Ikke rart jeg ikke klarer å lukke bagen ordentlig.

- Belte

- Knevarmere

- Wristwraps

- Bananer i lange baner

- Nøtter og/eller proteinbar

- Magnesiumblokk

- Vannflaske

- Loggbok og fin, lilla penn

- Knebøysko

- Converse til det som ikke er knebøy :p (knebøyskoene er satans varme! o_O)

- Strikker til chins o.l.

- Inngangskort

- Toalettmappe

- Et hav av ekstra hårstrikker

- Hårbøyle

- Ekstra sokker

- Utallige mengder tomme plastposer

Og skumrulle & treningstøy i hånda :D Ser ut som jeg skal flytte hver gang jeg tusler til trening. Men alt er i bruk hver gang! (kanskje med unntak av alle plastposene... :rolleyes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...