Gå til innhold

Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 26,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ubertass

5308

• Gamla

1343

• Andreas87

1157

• KiVi

982

Annonse

Og der våknet semantikknerden, for dette ville vært et "trilemma". Velge mellom *TO* hadde vel vært et DIlemma? :p

La oss jo være ærlige her; Det er jo bare to av de som er virkelig hawt. Ergo; Dilemma.

La oss jo være ærlige her; Det er jo bare to av de som er virkelig hawt. Ergo; Dilemma.

La oss være helt dønn ærlige og bare si det som det er - alle tre er sånn ca "meh" :)

Annonse

La meg reparere den plakaten der for deg.

[ATTACH=full]123989[/ATTACH]

Sånn!

Godt mulig jeg leser noe feil, men den der makes no sense! :p

Det som ikke dreper meg gjør meg sterkere. Inkludert bjørner, bjørner dreper meg. :confused:

Godt mulig jeg leser noe feil, men den der makes no sense! :p

Det som ikke dreper meg gjør meg sterkere. Inkludert bjørner, bjørner dreper meg. :confused:

Hmmm... kanskje ikke så lett å reparere plakaten som jeg hadde trodd. Poenget mitt er at om regelen er at det som ikke dreper deg gjør deg sterkere, så er ikke bjørner noe unntak fra denne regelen.

La oss prøve å bytte ut innholdet, men beholde den logiske strukturen. Hva høres riktigst ut?

1. Det som ikke er kaldt, må være varmt. Bortsett fra helvete. Helvete er varmt.

2. Det som ikke er kaldt, må være varmt. Inkludert helvete. Helvete er varmt.

Kjør debatt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...