Ojive Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Lost my shit lol Danisan, fat4life, melis1988 og 11 andre 14 Siter
Tiwas Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Lost my shit lol *lol* Den der brukte jeg på en schvær kar som stjal øl-en min på en pub for mange år siden. Dama på andre siden av ham var dritfin, så jeg strakk meg rundt og kløp henne i rompa. Han fikk seg en skikkelig smekk Afterall, labanvesen, harefroken og 8 andre 11 Siter
Ojive Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 *lol* Den der brukte jeg på en schvær kar som stjal øl-en min på en pub for mange år siden. Dama på andre siden av ham var dritfin, så jeg strakk meg rundt og kløp henne i rompa. Han fikk seg en skikkelig smekk HAHAHAHHAHAHAHAHHAHA OMFG. Hva hadde ikke jeg gitt for å være fluen på veggen der hahahah herregud *brofist* Tiwas 1 Siter
Ojive Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Ikke nødvendigvis "ROFL", men litt ugh....celebrity crush. Herre, så cute .P Anho, fat4life, FatUnicorn og 6 andre 9 Siter
Whiplash Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Keegil, fat4life, FatFighter Malm og 8 andre 11 Siter
Krembolle Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 ubertass, Ojive, poyekhali og 2 andre 5 Siter
Krembolle Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 And since it's almost christmas Kimae, ubertass, Håvard Vika og 2 andre 5 Siter
Ojive Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 And since it's almost christmas <insert FuckChristmasAndYourBells.jpg here> poyekhali 1 Siter
Tamadeus Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Temmen, fat4life, Lloyd og 8 andre 11 Siter
labanvesen Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 poyekhali, Lagertha, Torsty og 10 andre 13 Siter
Krembolle Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 [ATTACH=full]124088[/ATTACH] Det der skjer meg hver gang jeg drikker. labanvesen og Danisan 2 Siter
labanvesen Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Det der skjer meg hver gang jeg drikker. Meg også Krembolle 1 Siter
Ojive Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Meg også That's cute. Min whisky er påståelig om at jeg kan synge. Anho, FitFish, SlayerDad og 3 andre 6 Siter
Ojive Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 FatFighter Malm, Lagertha, malenesofie og 10 andre 13 Siter
Krembolle Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Meg også Bra vi er minst to om det! Våkner alltid dagen derpå og tenk "NOOOOOO!!! .. I danced " labanvesen 1 Siter
Ojive Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Hva jeg ser for meg: ubertass, Regina og Mariekrisko 3 Siter
Myr Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Desto mer jeg ser, desto morsommere blir det. Thalia, melis1988, Bondejenta og 13 andre 16 Siter
malenesofie Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Krembolle, SlayerDad, melis1988 og 6 andre 9 Siter
malenesofie Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 Krembolle, Stine smurfine, FatUnicorn og 12 andre 15 Siter
Tuba Skrevet 21. november 2013 Skrevet 21. november 2013 That's cute. Min whisky er påståelig om at jeg kan synge. Meg også faktisk. Kanskje det er noko som går? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.