SlayerDad Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Nicolai Hildre, Håvard Vika, ubertass og 6 andre 9 Siter
SlayerDad Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Danisan, Kimae, Mali-H og 9 andre 12 Siter
SlayerDad Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Lloyd, daek, malenesofie og 4 andre 7 Siter
Tuba Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Eg vakna i Karlskrona i Sverige ein gong. Var innleid med eit korps for å spele nokre konsertar i Oslo og vakna opp på andre sida av Sverige med 2 venninner. labanvesen, SlayerDad og FatUnicorn 3 Siter
SlayerDad Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Lloyd, Aurelius, KiVi og 3 andre 6 Siter
melis1988 Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 ÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆH!!!! Jeg ler så jeg sprekker!! Siter
SlayerDad Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 ÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆH!!!! Jeg ler så jeg sprekker!! jeg hadde pissa så jævlig i buksa. Men kudos til 'ofrene' som kjeppjager "chucky" Stine smurfine 1 Siter
melis1988 Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 jeg hadde pissa så jævlig i buksa. Men kudos til 'ofrene' som kjeppjager "chucky" Jeg hadde tissa, bæsja, spydd og dødd på ca ti sekunder. Men jeg ler så jeg hikster og griner når jeg ser andre blir skremt Siter
Håvard Vika Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 ' FatUnicorn, Flakkis, Fing3rs og 12 andre 15 Siter
KiVi Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 ubertass, SlayerDad, fat4life og 1 annen 4 Siter
ubertass Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 SlayerDad, Lloyd, malenesofie og 1 annen 4 Siter
ubertass Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 KiVi, Cog Life, FatUnicorn og 5 andre 8 Siter
ubertass Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 poyekhali, Torsty, Kathen og 6 andre 9 Siter
wingeer Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Afterall, Aurelius, malenesofie og 1 annen 4 Siter
Raptorial Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Bedre valg malenesofie, Krembolle, Regina og 6 andre 9 Siter
Eik Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Greit nok, skjønner hva du prøver å si. Men det blei fortsatt ikke riktig UANSETT får ikke dette meg til å roflmao, så denne diskusjonen har ingenting i denne tråden å gjøre SlayerDad 1 Siter
KiVi Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 FitFish, Pinglekringla, labanvesen og 11 andre 14 Siter
Thiasthias Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 Krembolle, melis1988, KamillaK og 9 andre 12 Siter
Håvard Vika Skrevet 20. november 2013 Skrevet 20. november 2013 FatUnicorn, Temmen, Fing3rs og 1 annen 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.