Gå til innhold

Bilder som får deg til å roflmao :) (GTFIH for luulz) (PICS)


Lz'Pv Bruh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 26,2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ubertass

    5308

  • Gamla

    1343

  • Andreas87

    1157

  • KiVi

    982

Hmmm... kanskje ikke så lett å reparere plakaten som jeg hadde trodd. Poenget mitt er at om regelen er at det som ikke dreper deg gjør deg sterkere, så er ikke bjørner noe unntak fra denne regelen.

La oss prøve å bytte ut innholdet, men beholde den logiske strukturen. Hva høres riktigst ut?

1. Det som ikke er kaldt, må være varmt. Bortsett fra helvete. Helvete er varmt.

2. Det som ikke er kaldt, må være varmt. Inkludert helvete. Helvete er varmt.

Kjør debatt!

ONLY PICTURES!!! NO WORDS! WORDS HURT BRAIN! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... kanskje ikke så lett å reparere plakaten som jeg hadde trodd. Poenget mitt er at om regelen er at det som ikke dreper deg gjør deg sterkere, så er ikke bjørner noe unntak fra denne regelen.

La oss prøve å bytte ut innholdet, men beholde den logiske strukturen. Hva høres riktigst ut?

1. Det som ikke er kaldt, må være varmt. Bortsett fra helvete. Helvete er varmt.

2. Det som ikke er kaldt, må være varmt. Inkludert helvete. Helvete er varmt.

Kjør debatt!

Stemmer nok ikke det du prøver å si, altså :p

Setninga bruker "except" for å si at uttalelsen "what doesn't kill you makes you stronger" ikke stemmer for bjørner, fordi bjørner ikke gjør deg sterkere, de dreper deg. Når du sier "including", sier du at "what doesn't kill you makes you stronger" også gjelder for bjørner, ergo dreper ikke bjørner deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA JA HVORFOR ER DET SÅ SJUKT VANSKELIG Å BRUKE FREMMEDE DUSJER

Seriøst, hos tanta mi har de en romskipdusj som er laget for å forvirre hjernen din. Det er FIRE skruknotter i den, én for temperatur og tre for å være jævlige. Litt skeptisk prøver jeg å skru på den nederste, som får det til å sprute vann fra en rar dyse i knehøyde (som ikke en gang spruter vann på deg, den spyler direkte til høyre og venstre), så jeg resonnerer meg frem til at den øverste styrer dusjhodet. Så jeg tar ned dusjhodet, skrur på den øverste knotten og så blir jeg ANGREPET AV ISKALDT VANN DIREKTE OVENFRA ÆÆÆÆÆÆÆ :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer nok ikke det du prøver å si, altså :p

Setninga bruker "except" for å si at uttalelsen "what doesn't kill you makes you stronger" ikke stemmer for bjørner, fordi bjørner ikke gjør deg sterkere, de dreper deg. Når du sier "including", sier du at "what doesn't kill you makes you stronger" også gjelder for bjørner, ergo dreper ikke bjørner deg.

Du har jo ikke noe "exception" før du har overlevd og likevel ikke blitt sterkere. Hvis bjørner er så dødelige som internett vil ha det til så vil de aldri kunne brukes til å motbevise hypotesen. De er inkludert i mengden bestående av ting som enten dreper deg eller gjør deg sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo ikke noe "exception" før du har overlevd og likevel ikke blitt sterkere. Hvis bjørner er så dødelige som internett vil ha det til så vil de aldri kunne brukes til å motbevise hypotesen. De er inkludert i mengden bestående av ting som enten dreper deg eller gjør deg sterkere.

Greit nok, skjønner hva du prøver å si. Men det blei fortsatt ikke riktig :rolleyes:

UANSETT får ikke dette meg til å roflmao, så denne diskusjonen har ingenting i denne tråden å gjøre :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What doesn't kill you, makes you stronger. Bears, though... Bears will kill you. No exceptions. You'll die. Killed to death.

Å "fikse" bildet bare ved å bytte ut ett ord, vil gjøre at hele greia gir lite mening. Du må omskrive helvetesskapen.

Bla bla bla. Jeg vant bildetråden, det kan jo alle se! Nå går jeg videre til sjekketråden.

post-22097-14440961647865_thumb.jpg

(Det var det beste "dusting off hands in satisfaction"-bildet jeg klarte å finne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...