ubertass Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 flexxnes, annikeeen, kamilligram og 10 andre 13 Siter
SlayerDad Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 EPIC! Ja, jeg vil ha t-skjorta hans. Og Lena Headey er jo..... ja..... mmmmmm Siter
pavo Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Black Books <3 Afterall, Odd Erling og Krembolle 3 Siter
kamilligram Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Yes, jeg runda internett på legendary i dag. Nå trenger jeg en pause. Bjørn Sverre, Forsvarsfrue, Thombr86 og 1 annen 4 Siter
Lonepone Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Høhø Frustrertpike, TheSeniorWrangler, T-bone og 2 andre 5 Siter
Tor Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 værste er, at det er faktisk sant... melis1988, Elena S, isadres og 1 annen 4 Siter
kamilligram Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Kan du være så vennlig å ikke skjære alle oss nordfra under en kniv? :cool: Siter
isadres Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 Kan du være så vennlig å ikke skjære alle oss nordfra under en kniv? :cool: "Skjære over en kam" er det som er rett. Lloyd 1 Siter
4321yawaworht Skrevet 8. mai 2013 Skrevet 8. mai 2013 "Skjære over en kam" er det som er rett. Skal du først være pedantisk lønner det seg å skrive "én" med aksenttegn. FYI PlastBox 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.