Fredrik Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 I FIX! LeanderL, lillefrøken og SaraM 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Å bli medlem her er tydligvis det smarteste jeg har gjort på lenge! Fantastiske mennesker som gir fantastisk motivasjon til videre trening Harit, T-bone og Lennart 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ubertass Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Tråden trengte et innslag av kroppshår haha Konstantinov er et beist forsåvidt! Konstantinovs er definisjonen på mann. Camillam 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole Tobiesen Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Comrade kral Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Perfekt.... Kenan 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myr Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Utrolig at ingen har nevnt legenden, Frank Zane. Estetisk perfeksjon med kanskje de grymmeste linjene. Det var tiden da bodybuilding handlet om estestikk, og ikke bare størrelse og bolemager. Jeg har seriøst aldri forstått hypen over biffer som Ronnie Coleman og Branch Warren. Begge to er bare en stor muskelklump uten noe harmoni. Store karer som Flex Wheeler, Dexter Jackson, Phil Heath etc ser jo 100 x bedre ut. Dog holder jeg en knapp på Zanes, Schwarzenegger og Ferrigno-epoken Smoit, Karoline, Morten H. og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andreas Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hvordan få slik fysikk?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SaraM Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 imponerende at han er så symetrsik! hahaha Spesielt de jeg skjenner som er muskuløse som resultat av trening for en spesifikk idrett har en tendens til å ha - vell - usymmetriske mageruter sara85 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nicolai Roness Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 imponerende at han er så symetrsik! hahaha Spesielt de jeg skjenner som er muskuløse som resultat av trening for en spesifikk idrett har en tendens til å ha - vell - usymmetriske mageruter det er vel strengt tatt genetikk mer enn treningsmåte. Jeg har prøvd lenge å trene på meg en skeiv biceps, men den ligger i muskelfestene sine like fordømt, uansett hva jeg prøver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eileen Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Blir vel ikke stort bedre enn dette nei.. mmmm Olle og Thomas Hjelde Thoresen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eileen Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Vil se sånn ut, jeg Kristine Weber har fantastisk fysikk! Msk87, Karoline, Camillam og 5 andre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myr Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hvordan få slik fysikk?!? Du må nok gå på sånn der proteinpulver da ass ... tipptopp, andreas, Eileen og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smørbukk Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 ! bildet i større str: http://bildr.no/view/956785 Hvis noen vet hva han her heter, ikke nøl med å kommenter. Goldie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SantiniStar Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Zuzana, sjølvsagt! Mitt førebilete i mange år - på så mange område! Eg ser at de har brukt henne for å illustrere nokre artiklar her på Fitnessbloggen, men trass i det har verken Zuzana eller BodyRock.TV blitt nemnt... Dei burde absolutt fått litt merksemd her! Særleg når de brukar kroppen hennar i artiklar i samband med diverse treningsformer og kosthaldstypar. Synes dei fortener mykje creds for å dele all sin kunnskap og legge opp så mange treningsøkter for folk, heilt gratis Anbefaler alle å besøke sida - for å hente inspirasjon til nye variasjonar av baseøvingar, kosthaldstips og ikkje minst; motivasjon! http://www.bodyrock.tv/ mex, Renatii, miaheart og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kodegard Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Dette er drømmen! Atletiske og sterke kropper, uten for mye muskler Megan, xxxxx, sarkip og 6 andre 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Jeg er ikke helt sikker på hvorfor, men fikk en ubeskrivelig trang til å gå i clinch med noen Danny S 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kodegard Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ja, det er rart med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
P_S Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Vet ikke om det er postet før, men Greg Plitt må ha nærmest perfekt fysikk. Edit: Så det var postet før, slenger derfor med en video Buene, inZANE, Ahmed og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninian Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kelly Rowland!! (I midten) WOW!! Blir ikke bedre egentlig! :thumbsup: Oai 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bixit Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Jenna Renee har i mine øyne den ideelle fysikken. hg51, Domina, Therese H og 4 andre 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.