Gå til innhold

BCAA-Tråden


Lachfaderen

Anbefalte innlegg

Ok fikk xtend just nuh så sitter å tar noen zips bare egentlig for å prøve.

Den smaker definitvt vannmelon, however som det ble skrevet den er SØT. Det er ikke noe problem though, glir rett ned. Jeg bruker å være sensitiv på slikt så tror ikke folk her ville hatt noe problemer med denne.

Hvor bra den er vet jeg ikke enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tilbakemelding StineThl! :) Da er det nok den nye, siden den heter Madness i tillegg. (nye pakken ser ut som vist tidligere. Den gamle har en stor x i logoen som går over boksen). Jeg bestilte green apple explosion, den er på vei nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg har sett de fleste tar BCAA før trening, på min som jeg kjøpte fra Iherb stå det det skal tas en scoop etter trening. Bare å følge dette eller burde jeg ta før og? Er på en liten deffe diett for noen uker så ligger lavt på kalorier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, da har jeg mottatt Scivation Xtend Green apple explosion (ny type) til en nokså billig penge fra iHerb. Den blandet seg lett ut i shaker, og smakte godt. Ikke for søtt for min del. Jeg kan anbefale denne, hvis man liker sursøt eplesmak (litt kunstig er det selvfølgelig). Jeg vil si det smakte sursøtt eple-godteri, typ sånne her:

[ATTACH]44152[/ATTACH]

SCI-00200-2.jpg

Neste gang prøver jeg Lemon Lime. Har trua på den av en eller annen grunn, den høres "friskere" ut.

post-940-14440870914782_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da har jeg mottatt Scivation Xtend Green apple explosion (ny type) til en nokså billig penge fra iHerb. Den blandet seg lett ut i shaker, og smakte godt. Ikke for søtt for min del. Jeg kan anbefale denne, hvis man liker sursøt eplesmak (litt kunstig er det selvfølgelig). Jeg vil si det smakte sursøtt eple-godteri, typ sånne her:

[ATTACH]44152[/ATTACH]

SCI-00200-2.jpg

Neste gang prøver jeg Lemon Lime. Har trua på den av en eller annen grunn, den høres "friskere" ut.

Mener det er Lemon Lime jeg har å den er ikke sånn alt for søt, men syns de må ha litt vann i seg for å være best i smaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

catober: takk for respons :-) Det var altså av den nye typen Xtend du hadde? (altså Lemon Lime Sour, ikke Refreshing Lemon Lime). Enig i at litt ekstra vann gjør susen. Neste variant jeg prøver blir Lime da. Men, apple er fortsatt absolutt godkjent++ !
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

catober: takk for respons :) Det var altså av den nye typen Xtend du hadde? (altså Lemon Lime Sour, ikke Refreshing Lemon Lime). Enig i at litt ekstra vann gjør susen. Neste variant jeg prøver blir Lime da. Men, apple er fortsatt absolutt godkjent++ !

Ja har den nye typen nå :) Tror jeg hadde Orange i den gammle typen, men den var mye mer klumpete vis den ikke lå i vann i en stund før du drakk den.

Men kjøpte og en USPlabs Modern BCAA fruit punch som jeg ikke syns var så verst på smaken. Var ikke noe farge eller noe på den og følte nesten ikke det var sånn spesielt mye smak heller som jeg egentlig syns var bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/bcaa-mega-caps Digg pump i musklene, god og ha under diett om målet er og skrape av noen kg;)

Synes denne er den beste jeg har prøvd allefall:D

Har brukt:

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/amino-5600-500-tabletter Helt grei, ikke den beste følelsen i musklene, 500tabletter, som oftest kjøpt denne fordi den var billig.

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/anabolic-bcaa-180-kapsler helt ok, synes denne var bedre en Amino 5600 allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg å prøve ut BCAA, men er litt usikker på hva jeg burde gå for siden det er så stort utvalg.

Pulver eller tabletter? Hva smaker "godt" når det kommer til pulver?

Jeg tenkte å handle på proteinfabrikken eller gymgrossisten. Gjerne link til noen av produktene der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

catober: takk for respons :) Det var altså av den nye typen Xtend du hadde? (altså Lemon Lime Sour, ikke Refreshing Lemon Lime). Enig i at litt ekstra vann gjør susen. Neste variant jeg prøver blir Lime da. Men, apple er fortsatt absolutt godkjent++ !

Har med meg den Grape tingen offshore nå å den smaka ikke godt:/ Men har du testa noen av de andre så jeg kan bestille noen andre å se ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har med meg den Grape tingen offshore nå å den smaka ikke godt:/ Men har du testa noen av de andre så jeg kan bestille noen andre å se ?

Hehe, ja den er lei. Har ikke testa noen andre, men av de nye xtend så virker det i alle fall som at apple, rasberry blue og lemon lime er de som de fleste liker på smak. Så, rasberry blue kanskje da? Skjønner ikke hvorfor jeg har giddet å lese så masse reviews egentlig... :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...