Gå til innhold

Jon Pall

Medlemmer
  • Innholdsteller

    132
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Jon Pall

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 04. april 1990
  1. Ranger dine 5 viktigste kostilskudd du mener er verdt og bruke:) kommenter gjerne merke/produkt Takker for svar
  2. Er jo hovedsaklig snakk om sunn mat:) de fleste som trener skikkelig har en vis pekepinn på hva man spiser;)
  3. Jeg ønsker og lage en tråd der man kan poste matvarer som er relevant for sunn fitness mat:) kom gjerne med innspill:) håper det kan være en inspirasjon til andre også Her allefall noe jeg komme på Karbonadedeig Kylling/kjøttdeig kalkun laks biff torsk fullkornsris/pasta nøtter egg kjøttpålegg grønnsaker
  4. Heisann jeg lurer litt på hva folk ligger på dissse 2 målene Oppgi vekt høyde:) synes du disse målene er en bra indikator for og måle/kartlegge god helse?
  5. jobber 7-8 timer, hvor ofte varrierer, for og være ærlig drikker jeg nok for lite på jobb, noe som fører til at jeg drikker mye på kort tid. ikke alltid jeg sliter med det, må vell bare være mer systematisert på vann og mat. merker at jeg ikke er så avhengig av og drikke mye på bulk eks, en på diett. Mulig pågrunn av reduksjons i karbohydrater som binder mer væske, der man føler seg ganske pløsete på høyere karbs. gul, noen ganger blank, kommer an på hvor mye jeg drikker. drikker vann på trening, ellers funglight saft(uten sukker) får i meg nok mineraler,vitaminer,fibers osv. trene
  6. jeg stiller et generelt spørsmål om hvor mye vann/væske du tror du ligger på under diett? skjønner at det ikke er noen fasit, men vil bare høre sånn ca:) jeg veier 92kg 1,78 høy. føler jeg drikker litt lite, føler meg ganske tør enkelte ganger, drikker mellom 4-6 liter ettersom. føler om jeg drikker for lite, streiker kroppen på en måte, småsvimmel.
  7. er vell trolig at jeg ikke hadde fått til og gått på beinet om jeg hadde rivet av noe? normalt og tenke det verste, vet ikke helt hva jeg skal forvente meg, ble allefall en rimelig kort økt da det skjedde, og fram med isposen:D blir kardio denne uka her , så tenker jeg og prøve og belaste litt lett neste uke for og se hvordan det responderer, 2 uker off da.
  8. egentlig ingen tegn på farge og blødninger:S musklaturen følelses stram på hamstringen, og framre lårmusklatur føles framoverpresset. føles om noe skal rykke på en måte når som helst, ubehagelig.
  9. Jon Pall

    Lårskade?

    jeg mistenke at jeg jeg har røket gracilis i lår(innside), kjørte tung utfall med manualler, så smalt det i ene låret.noen som har noe erfaring med dette? ikke sikkert at jeg har røket noe som helst, men ble veldig redd når det skjedde, og man frykter jo alltid det verste når noe slikt skjer:( jeg får til og gå normalt, kjører cardio på mølle med rask gange med stigning uten problemer. har ungått og kjøre bein etter at det skjedde, det skjedde forje fredag, har tatt det rolig i over 1 uke. bevegelser som utfall uten vekt er noe vondt, i øvre del av av låret, også om jeg prøver og sette
  10. N.O-XPLODE 1,1kg - EKSTREM PRODUKTER | Body4you Noen som vet noe mer angående dette? mulig av endring av formel for og få det til norge?
  11. om du ligger på 12-10-8 rep nå, og du føler du har stagnert der. kan du prøve og fokusere mer på en sone som fokuserer mer på styrke. 1-6rep kan vries i mange forskjellige veier. eks 4x4 eller 5x5 jeg føler disse har fungert bra for meg når jeg stagnerer på høye repetisjoner, så må jeg gå lavere. dermed klarer jeg og øke vekten, og overtid vil jeg passere der jeg stagnerte og være sterkere. koden er variasjon.
  12. Jon Pall

    Skovalg

    Noen som har forslag til sko for styrketrening/løft? noe spess og foretrekke iforhold til andre sko.
  13. har de bodypump stang da ? går an og ha skiver på den. den er såfall lettere en vanelig vektstang. går fint og trene markløft med den og i starten.
  14. om han så ikke mente mutant whey?
×
×
  • Opprett ny...