Gå til innhold

BCAA-Tråden


Lachfaderen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere som har peiling: er innholdet på dette bra?

Ultimate Nutrition BCAA 457g - X-life

Eller burde jeg heller gå for denne:

Nanox BCAA 1000mg - 120 kapsler - X-life

:)

Begge to har forholdene 2:1:1, så sånn sett er de identiske og du kan sikkert velge den billigste.

Men jeg lurer på hvorfor du synes du trenger BCAA in the first place? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begge to har forholdene 2:1:1, så sånn sett er de identiske og du kan sikkert velge den billigste.

Men jeg lurer på hvorfor du synes du trenger BCAA in the first place? :)

Føler vel egentlig ikke at jeg trenger - men fikk tilsendt kostholdsplan/treningsplan og der stod BCAA oppført før og etter trening. Pluss at jeg ser det er så mange her inne som bruker det - så vurderer å gi det et forsøk. Er det unødvendig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler vel egentlig ikke at jeg trenger - men fikk tilsendt kostholdsplan/treningsplan og der stod BCAA oppført før og etter trening. Pluss at jeg ser det er så mange her inne som bruker det - så vurderer å gi det et forsøk. Er det unødvendig? :)

Spiser du før trening? I så fall har du allerede BCAA på vei inn i blodbanen.

Spiser du ikke før trening? I så fall kompenserer kroppen med å øke responsen på BCAA etterpå.

Waste of money spør du meg, med mindre man er toppidrettsutøver og alle små detaljer er av betydning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser du før trening? I så fall har du allerede BCAA i blodbanen.

Spiser du ikke før trening? I så fall kompenserer kroppen med å øke responsen på BCAA etterpå.

Waste of money spør du meg, med mindre man er toppidrettsutøver og alle små detaljer er av betydning

Siste måltid pleier å være 2-3 timer før trening - så tenkte kanskje det hadde noe for seg. Men da skal jeg tenke meg om en gang til før jeg evt bestiller. (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser du før trening? I så fall har du allerede BCAA i blodbanen.

Spiser du ikke før trening? I så fall kompenserer kroppen med å øke responsen på BCAA etterpå.

Waste of money spør du meg, med mindre man er toppidrettsutøver og alle små detaljer er av betydning

Vil i grunn ikke BCAA alltid være i blodomløpet bare i ulike konsentrasjoner avhengig av når det siste måltidet var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil i grunn ikke BCAA alltid være i blodomløpet bare i ulike konsentrasjoner avhengig av når det siste måltidet var?

Jau, jeg var litt uklar der og skulle til å redigere posten... Kroppen frigjør hele tiden aminosyrer, og sånn sett har du dem også i blodbanen selv om du ikke har spist på over et døgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å fysj og føy... Xtend Red Breezer fungerer ikkje over tid. No er det rett før eg blir kvalm av den. Må finne ein ny type gitt. Smak her og smak der, eg skulle gjerne hatt ein med minst mogleg smak, utan at det smakar høgg av den grunn. Meiner eg har lese noko vassmelon her inne.

Kan jo i så fall ta måleskjeen rett i munnen for så å skylle ned med vann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke satt meg så mye inn i det med BCAA. Men pdd deffer jeg og på jobb blir det ofte en stund mellom hvert måltid og jeg føler BCAA kunne hjulet på mellom hvert måltid. Hvor ofte tar dere? Hvilken dosering? Og hvilket produkt anbefaler dere? Hadde vært mest gunstig med piller, ettersom det da må stå i skapet på jobb. Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke satt meg så mye inn i det med BCAA. Men pdd deffer jeg og på jobb blir det ofte en stund mellom hvert måltid og jeg føler BCAA kunne hjulet på mellom hvert måltid. Hvor ofte tar dere? Hvilken dosering? Og hvilket produkt anbefaler dere? Hadde vært mest gunstig med piller, ettersom det da må stå i skapet på jobb. Takker for svar :)

Akkurat hva føler du det vil hjelpe med mellom hvert måltid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...