Gå til innhold

Hvordan skal gutta kle seg på treningsenter?


Runeabo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

som jeg "sier" når jeg trener:p

post-4912-14440842367846_thumb.jpeg

gode og ha på seg er de og:) ellers så går det mye i heeelt normale t-skjorter, med ymse reklame.. Favoritten er dog titten tei t-skjorta fra probat.. haha:D også ymse treningsbukser..

http://www.xxl.no/klaer-herre/treningsklaer-herre/trenings-t-skjorter-singlet-herre/dfct-just-do-it-war-machine-treningst-skjorte-herre-1076399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tren med det som egner seg best til trening da. Klær som f.eks gasp singleter, som viser hele kroppen din er nesten som å gå i baris, bare generelt "store" folk som kan gå i noe sånt. Det er bedre å trene i klær som gir effekt ved treningen og beholder varme. F.eks ved å trene bein så er tights glimrende å ha, siden da holder varmen seg i beinene, shorts gir deg lett bevegelighet, men gjør at varmen straks går ut igjen. Å trene overkroppen i singlet. f.eks, skuldre,armer og bryst er bra siden da er du igjen bevegelig med armene. Ellers så har du jo en varm hettegenser som holder varmen under økter. Men beste gear å bruke er i min mening tights, singleter og nike long sleve tight fit gear. gjør susen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...