Gå til innhold

Hvordan skal gutta kle seg på treningsenter?


Runeabo

Anbefalte innlegg

Forsvarets treningsskjorter blir hyppig brukt, siden jeg har 12-15 stk av dem. Ellers går det en del i vanlige billige singleter eller pikeskjorter som jeg synes er litt stilig. Til underdel bruker jeg vanlig joggebukse eller shorts, helst ikke noe baggy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Trener mest i såkalte "tekniske" t-skjorter. Asics, Nike, Adidas osv har mye greit. Alltid i shorts, sånn vanlig type "fotballshorts" - trent et par ganger med joggebukse, og jeg følte meg sykt utilpass av det. Forstår at sånne t-skjorter ikke passer på de største gutta, så det er ikke for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg kunne brydd meg et sekund mindre om hva jentene synes om hva jeg har på meg på gymmen :p Jeg går i akkurat det jeg måtte føle for den dagen, kan være alt fra gasp-singlett til langermet fra adidas. Er ikke der for å imponere noen andre enn meg selv, så ;)

Word brah:meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg kunne brydd meg et sekund mindre om hva jentene synes om hva jeg har på meg på gymmen :p Jeg går i akkurat det jeg måtte føle for den dagen, kan være alt fra gasp-singlett til langermet fra adidas. Er ikke der for å imponere noen andre enn meg selv, så ;)

enn du hadde fått nyss i at drømmedama ble heltent av gutter i gasp-bukse da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff atomic bolebukse, gasp rumpetaske, hvite champion sokker inni ett par gamle adidas slippers, den tynneste samt mest baggie gasp singleten, gasp beltet er også forøvrig på heletiden, tillogmed på pec-dec maskinen & på curlbenken, doo-ragen er også elementær.

Evt. kan jeg ty til en baggie t-skjorte (viktig og ikke måtte rive den i stykker for å få den av seg igjen) samt utvaska joggebukse og noen straighte innegymsko

tumblr_lvmq6qUVkX1qjmon9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt problemet med Gasp klær generelt eller hvorfor folk har så mye i mot gasp ? :) Er nå gode klær til å trene i utenom at jeg ikke har så god erfaring med kvaliteten, pluss at jeg hater å trene i det samme som 50 andre på gymmet gjør :) Bruker vell egentlig selv alt bra Better Bodies, Mordex , Explosive Fibres , kan hende jeg til og med tar på meg en gasp singlet en gang i måneden ;) Men enig med deg Hansi, en er nå i utgangspunktet på trening for å trene, ikke prøve å imponere jenter ! Eneste jeg skal imponere på trening er dama , og hun vet forsåvidt hva som befinner seg under klærne også :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...