Gå til innhold

Hvordan skal gutta kle seg på treningsenter?


Runeabo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så ka liker dere jenter å se oss gutta i på treningsenter?

Eg kjører joggebukse og t-skjorte. ikkje den hotteste kledd med andre ord.

Trur denne passer bra inn her i tråden: http://www.jimwendler.com/2011/09/time-to-man-up/

Spesielt:

People are not attracted to vanity – they are attracted to confidence and passion. No one owns a room by the way they look; it’s how they carry themselves.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg bryr meg selv lite om hvordan eg kler meg på trening. full fart inn og ut igjen. get the job done!

Men merker at bomull joggebukse kan fort bli alt for varmt. Så vurdere og invistere i gasp bukser. ser ut som de er gode.

Dette er min mening. Men gasp bukser er bare så utrooooolig harry :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å illustrere for dere hvor mye faen jeg gir i hva jeg har på meg så viser jeg dere det jeg hadde på meg på gymmet i dag:

[ATTACH=full]19001[/ATTACH]

Og det var INGEN som klaget!!!!!!!!!

hahahah :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kler meg enkelt og greit i joggeshorts og sleeveless tskjorte, ingen utringning. Behagelig som f og MÅ ha sleeveless for å beundre meg selv litt mens jeg løfter. Hender jeg bruker samme sleeveless to dager på rad. U mad? Come smell me brah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere skal kjøre vide shorts er det greit og ikke gå comando under bare.. Litt kjipt for de andre som blir tvunget til å se på! haha. Når det er sagt stod jeg bak en svær fyr på matbutikken med joggisen langt nedpå rumpa så man så sprekken og hår og alt. æsj.. Ellers får man vel gå i det man liker, men det minst sexy jeg ser er gutter som drar buksa helt opp i skrittet/rumpa liksom.. (men dog sammenlignet med rumpesprekk boy, er det vel heller å foretrekke faktisk:D

Ellers er jeg enig i at man er hot i joggis og t om man er fit også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere skal kjøre vide shorts er det greit og ikke gå comando under bare.. Litt kjipt for de andre som blir tvunget til å se på! haha. Når det er sagt stod jeg bak en svær fyr på matbutikken med joggisen langt nedpå rumpa så man så sprekken og hår og alt. æsj.. Ellers får man vel gå i det man liker, men det minst sexy jeg ser er gutter som drar buksa helt opp i skrittet/rumpa liksom.. (men dog sammenlignet med rumpesprekk boy, er det vel heller å foretrekke faktisk:D

Ellers er jeg enig i at man er hot i joggis og t om man er fit også:)

Den hotteste på gymmet der jeg trener ..bruker joggis!:rolleyes: Bare at han drar den litt opp, slik at man kan se de fine leggene ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min mening. Men gasp bukser er bare så utrooooolig harry :p

Blir vel som å banne i kirka det her, men må si meg enig :whistling:

Bruker gasp sine singletter selv, så skal vel ikke si noe :p men er bare noe med de buksene jeg ikke takler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Seff atomic bolebukse, gasp rumpetaske, hvite champion sokker inni ett par gamle adidas slippers, den tynneste samt mest baggie gasp singleten, gasp beltet er også forøvrig på heletiden, tillogmed på pec-dec maskinen & på curlbenken, doo-ragen er også elementær.

Evt. kan jeg ty til en baggie t-skjorte (viktig og ikke måtte rive den i stykker for å få den av seg igjen) samt utvaska joggebukse og noen straighte innegymsko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...