Gå til innhold

Damer med kort hår og damer som tar initativ.


Mokkakvinnen

Anbefalte innlegg

Jeg liker damer som tar initiativ, men bør ikke være *alt for frempå*. Da snakker jeg om ting som å ta tak i og trekke deg med...men det gjeldervel begge kjønn. Damer med kort hår? Meh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi menn ble født med baller med grunn til å bruke dem :D

Du blir da ikke noe mindre mann om du lar deg sjekke om av ei dame? Jeg ville ha tatt det som et komplement om jeg ble sjekket opp av ei dame på bussen, tbanen, på trening eller hvor som helst.

Om damen har kort eller langt hår spiller for meg ingen rolle. Til syvende og sist er det hjertet og fornuften som sier sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir ikke direkte mindre mann, men indirekte. Stereotypen er det som tenner den motsatte. I et forhold må det være en som er macho og en som er feminin. Jeg personlig liker å vær den som jakter, men om drømmedama mi hadde sjekket meg opp ville jeg ikke sagt nei :D

Det kommer jo helt an på hvordan hun tar kontakt, da...Om hun legger deg over skulderen og bærer deg hjem er du ikke så veldig macho, men om hun tar kontakt og legger opp til at du får følelsen av at du kontrollerer situasjonen kan jeg ikke se problemet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Greia med kort hår (etter min mening) er at enten er man RÅlekker, eller så ser man ikke ut! Hvis man først kler kort hår, så kjør på.

Personlig kunne jeg aldri hatt det, jeg blir redd bare jeg ser en frisør:confused:

OG, til initiativ, jeg skulle ønske jeg tok mer selv! Men er nok veldig tradisjonell og venter alltid på at guttemannen skal ta det første steget! Til de som gir såpass F at de tar initiativ: CUDOS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med jenter som vil ha kort eller langt hår har sikkert mest med personlighet å gjøre, tenker jeg. Noen er orientert mot mer tradisjonelle feminine ideal - mens andre er mer progressive i forhold til slike ideal, men ikke nødvendigvis mindre feminine av den grunn. En går litt mot strømmen om en velger seg kort hår som jente. Det er bare sånn det er. Dem som gjør det er likevel - etter min mening -. like forskjellige i forhold til hvor attraktiv jeg finner dem som sine mer langhåra søstre. Noen er drittlekre andre bare sklir forbi.

Jenter som tar initiativ?

I like!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg er langt hår på jenter ekstremt viktig. Kort hår er helt uaktuelt:) Jeg elsker langt og tykt hår. MMM! Extensions til alle!

Jenter som tar initiativ er kjempegreit! Liker heller ikke spill. Fuck that shit.

Om du møter ei jente som er helt perfekt i dine øyne, men har kort hår...er hun da totalt uinteressant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du møter ei jente som er helt perfekt i dine øyne, men har kort hår...er hun da totalt uinteressant?

Har hun kort hår så er hun ikke perfekt i mine øyne..? Spørs jo hvor kort. Snakker vi guttesveis uten vilje til å la det gro så er det selvfølgelig helt uinteressant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

damer med kort hår har jeg litt blandet mening, noen kler det. Noen ser ut som jenter som prøver å være army tom boy. Men det er deres kropp så de bestemmer jo hvordan de vil ha håret osv. Ellers damer som ta initiativ er noe jeg savner=) føler ikke det er ås mange som gjør det. Personlig hadde en jente komt bort til meg å snakket til meg hadde jeg snakket med henne ettersom som jeg er veldig utadvent ;), og det er koselig at dere tør å jakte litt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bah dette er sååå trist å lese! Jeg har kort hår og føler meg veldig lite feminin med det. Måtte klippe det fordi jeg ødela det med bleiking, har store intensjoner om å la det vokse ut, men det tar tid og etter å ha lest svarene her.... NÅ investerer jeg i lue fram til håret vokser ut altså xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...