Gå til innhold

Damer med kort hår og damer som tar initativ.


Mokkakvinnen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sigg1 dater dame med kort hår. Sigg1 ber dama la håret gro ut igjen. Dama sier at hvis Sigg1 slutter med fitness, så lar hun håret gro.

Sigg1 gets the hell outta there :p

Edit: Jenter som tar insj er jo bare bra, og da snakker jeg seff ikke om en sleesy halvfull kjerring som assgrabber deg rett før du skal til å gå hjem fra byn. Det holder at dere setter igang samtalen/viser interesse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at jenter tar initiativ! mest pga jeg er lat og ikke gidder gjøre det selv. Liker at ting bare kommer til meg, men liker det da hvertfall. :p

As He hath said, "Disregardeth the females, brethren."

Book of The Aesteticks Striketh Back 6.31-38:

"Forget everything ye hath heard about women and approaching them. Ye dont have to approacheth shit. Rememberen brethren, ye are a fuckin sicketh cunt."

(Biblical source:

)

In the name of Zyzz, Amen.

[ATTACH]32851[/ATTACH]

post-3642-14440858827526_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg har også hatt så kort hår som du viser til på bildene, ble fortalt at jeg passet det^^

Jeg tenker at er du feminin så er du feminin, hvis du da klipper håret ditt kort så vil du fortsatt klare å beholde det...

Edit: skrivefeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke sånn.

Ikke dermed sagt at jeg liker jenter som er billige, men jenter som viser at de synes jeg er interessant - ja, det synes jeg er kjekt!

:)

Ja, men er jo mange måter å vise interesse på, uten å kaste fitta si etter deg. Om du skjønner hva jeg mener? Det er mange ganger at jeg har opplevd en jente som interessert, men allikevel har jeg brukt lang tid på å få henne. I Like :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men er jo mange måter å vise interesse på, uten å kaste fitta si etter deg. Om du skjønner hva jeg mener? Det er mange ganger at jeg har opplevd en jente som interessert, men allikevel har jeg brukt lang tid på å få henne. I Like :)

Jeg sa jo at jeg ikke likte billige jenter og om de kaster fitta si etter deg, som du så billedlig sier det, så befinner de seg nok i billigkurven...Men jenter som smiler og ser på meg med glimt i øyet - de fanger min interesse mye bedre enn damer som gjør seg kostbar.

Jeg er nok en enkel sjel og en lidenskapelig elsker!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kort hår på kvinner kan være fint det, men personlig er jeg mest glad i langt hår på kvinner!

Greit med jenter som er kostbare, bare de ikke overdriver. Kan lett misforståes det! Liker jenter som viser litt interesse, men samtidig ikke overdriver interessen. Er vel værre det såkalte gamet blandt gutter.. 3 dagersregelen osv osv osv.. Piss meg i øret. Er man interessert så ser jeg ingen grunn til å ikke gå rett på sak å det avklart med engang! Har noen kompiser som er helt brainwashed av spillets regler og jeg kan ikke fatte hvordan jenter kan bli sjarmert av det de driver med, men jaggu er det jenter som går fem på. Mener man kommer langt ved å være seg selv uansett hva.. Selv er jeg jævla kresen og nøyer meg ikke med hva som helst,men nå tenker jeg litt lenger enn en one night stand også. Bad girls blir jeg regelrett spysyk av og det samme med jenter som tror de er så mye mer enn det de egentlig er. Personlighet teller vel så mye som utseende, selvom utseende er det første man legger merke til og som fanger interessen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt eller kort hår? Does it really matter? Jeg har langt hår og trives best med det, og jeg er aller vakrest når jeg trives med meg selv. Tjukk, tynn, langt eller kort hår liksom..

Når det kommer til å vise initiativ, så er det vel en mellomting der som er grei å holde seg på uansett kjønn? Så er man jo forskjellige, jeg liker å bli "jaktet på", men det betyr jo ikke at jeg ikke er i stand til å vise at jeg setter pris på folk og noen mer enn andre. Dessuten tror jeg menn og kvinner jakter forskjellig, jeg synes ikke kvinner skal behøve å oppføre seg som menn og braute avgårde, og jeg synes iallefall IKKE at menn skal blir noe mer metroseksuelle enn de allerede er -jeg tror jeg får allergiske reaksjoner av metroseksuelle menn snart. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går ikke ann å lage en oppskrift på et perfekt utseende mener jeg.

For de fleste gjelder det å finne sin egen stil når det kommer til både hår og klær. Jeg kan finne jenter med litt ekstra fett på kroppen attraktivt like mye som ei jente som er litt for tynn.

Men dette gjelder jo meg, jeg er åpen for det meste når det gjelder jenter og hvordan de ser ut. Smiler du pent, er snill og vet hvordan du skal kle deg. Thumbs up fra min side :)

Men ja, selvfølgelig er jeg litt kresen jeg også. Et utseende spiller en viss rolle.

Og til dette med initiativ. Mangel på initiativ er ikke særlig positivt. Jeg blir mektig imponert når jenter tar kontakt med meg først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke ann å lage en oppskrift på et perfekt utseende mener jeg.

For de fleste gjelder det å finne sin egen stil når det kommer til både hår og klær. Jeg kan finne jenter med litt ekstra fett på kroppen attraktivt like mye som ei jente som er litt for tynn.

Men dette gjelder jo meg, jeg er åpen for det meste når det gjelder jenter og hvordan de ser ut. Smiler du pent, er snill og vet hvordan du skal kle deg. Thumbs up fra min side :)

Men ja, selvfølgelig er jeg litt kresen jeg også. Et utseende spiller en viss rolle.

Og til dette med initiativ. Mangel på initiativ er ikke særlig positivt. Jeg blir mektig imponert når jenter tar kontakt med meg først :)

Damn! Første del av det innlegget ditt kun jeg ha skrevet sjæl :)

For å være litt mer konkret når det kommer til kort hår, så er min mening at de fleste jenter tar seg bedre ut med lengre hår enn det du finner på den gjengse gutt, men det er godt mulig det er fordi jeg er opplært til at det er standarden? Ikke vet jeg. Det finnes uansett udiskutabelt nydelige jenter med kort hår også! Det meste koker nok ned til hvordan du selv føler deg, og dermed hva du utstråler, for det påvirker hvordan folk oppfatter utseendet ditt mer enn man skulle tro!

Til punktet om initiativ: Takk gud for at samfunnet har utviklet seg dithen at kvinner har lov til å ta initiativet! Hvis ikke hadde mine gener dødd ut 4sure! Jeg er patetisk redd for avslag, så å ta initiativet uten å ha en klar formening om resultatet er jeg rett og slett for feig til :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kort hår..

typ, barberer meg selv med maskin innstillt på 21 mm!

jeg er dessuten ganske "robust bygget" og topptung og har alltid vært en guttjente..

men, etter jeg begynte å trene styrke, og spessiellt klippte av meg håret, har jeg blitt mer og mer feminin?

gubben elsker det, hertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som tar initiativ er fantastisk spør du meg! Viser tegn på at jenta er modig, trygg og vet hva hun vil, kvaliteter jeg finner attraktivt.

Hårstil er subjektivt, velg den hårstilen du trives med, punktum. :)

Dette er sant. Jeg må innrømme jeg liker å sjekke damer. Digger hele spillet. Men hvis man virkelig møter noen man liker, da blir den "hard to get" greia mange damer driver med jævla gammel jævla fort. Veldig mange damer er generelt veldig uklare, sannsynligvis på grunn av at de har 2000 følelser i lufta samtidig, men er av og til ålreit å møte damer som tør å bryte normen, for å bare ta inchen sjøl. Digger det.

Hårstil er voi voi. Man må nesten bare kjøre den stilen man klarer å føle seg vel med. Finnes alltid noe som liker det uansett. Må innrømme though, langt hår > kort for meg. Men som sagt, det er totalt uinteressant ettersom hårsveisen har lite å si for hvem man forelsker seg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...