Gå til innhold

Damer med kort hår og damer som tar initativ.


Mokkakvinnen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bah dette er sååå trist å lese! Jeg har kort hår og føler meg veldig lite feminin med det. Måtte klippe det fordi jeg ødela det med bleiking, har store intensjoner om å la det vokse ut, men det tar tid og etter å ha lest svarene her.... NÅ investerer jeg i lue fram til håret vokser ut altså xD

nå vet jeg ikke hvordan du ser ut med kort hår. Er noen som kler det, noen som ikke kler det. er du fornøyd med deg selv og kort hår så ville jeg ikke brydd meg så mye om hva andre synes. Er hvordan du som person er som gjør at folk enten hvil bygge relasjoner med deg eller ikke. Jeg ville heller snakket med en jente med kort hår som var grei og oppegående enn en dum og deilig jente med langt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå vet jeg ikke hvordan du ser ut med kort hår. Er noen som kler det, noen som ikke kler det. er du fornøyd med deg selv og kort hår så ville jeg ikke brydd meg så mye om hva andre synes. Er hvordan du som person er som gjør at folk enten hvil bygge relasjoner med deg eller ikke. Jeg ville heller snakket med en jente med kort hår som var grei og oppegående enn en dum og deilig jente med langt hår.

Jeg liker å tro at jeg ser fin ut uansett :) Men det er jo absolutt trist å se at svært få synes det er fint med kort hår, selv om mitt er kort fordi jeg ødela håret og var nødt til å klippe det, hadde hår ned til midja før, så da er det enda tristere å lese det.

Liker måten du tenker på og er ganske enig, man vil mye heller snakke med noen som er trivelig og oppegående enn noen som kun er fin utenpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle fortjener en sjanse=), vet dette er klisje men personligheten teller mye. Husker før tenkte jeg bare på utseende, typisk lystig ung gutt. Nå når jeg er i 20 årene så merker jeg at personlighet har blitt enda viktigere en før. off høres ikke gøy ut å ha ødelagt håret. Skulle hatt hårøttene mine, håret mitt vokser som ugress. Klipper det vips så er det tilbake! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle fortjener en sjanse=), vet dette er klisje men personligheten teller mye. Husker før tenkte jeg bare på utseende, typisk lystig ung gutt. Nå når jeg er i 20 årene så merker jeg at personlighet har blitt enda viktigere en før. off høres ikke gøy ut å ha ødelagt håret. Skulle hatt hårøttene mine, håret mitt vokser som ugress. Klipper det vips så er det tilbake! ;)

Klart personligheten teller, både ifht til trivsel og ifht det faktum at med årene falmer utseendet uansett :) Du hørtes fryktelig gammel ut nå haha, men du er vel ikke såå gammel :)

Nei det var leit, men det vokser jo ut igjen :) Jasså, send over litt gode hårrøtter til meg også da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som kler kort hår KLER kort hår, ofte har de nydelig kinnbein som kommer bedre fram med kort hår. Når jeg sier kort hår så mener jeg jo ikke en tust eller guttesveis, men mer styla som på bildene på første sia her, tenk Halle Berry. Så har du de som ikke kler kort hår.... men jeg synes det er verre med jenter som har altfor langt hår, altså til godt under stumpen, gjerne helt rett. Det ser ikke bra ut, og med mindre de er 1.75 + høye så ser det ut som om de er mye lavere enn de er.

Initiativ for alle penga. Ofte er de sjenerte gutta de beste og de får man ikke om man ikke prøver seg. Kan si jeg har 'sjekka opp' alle de jeg har vært sammen med. Man trenger ikke være brautende, men å la mannen skjønne hva man vil (nei, de kan faktisk ikke lese tanker hvertfall ikke om du står og stirrer på skoa dine hele kvelden) med et kompliment eller et par smil er vel bare kjekt. Så kan han ta det derfra. Vinn- vinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker langt hår best. Uten unntak. (Det er kanskje et unntak dersom det står mellom velklipt kort hår og feilstelt langt hår, men pent langt hår slår alltid pent kort hår.)

Heldigvis finnes det menn der ute som har annerledes smak. Det finnes ikke et fasitsvar for hva folk synes er pent. Ellers hadde det stått dårlig til evolusjonsmessig for jentene med kort hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt begge deler, men følte meg utrolig naken og sårbar med kort hår- ikke komfortabel i det hele tatt. det sugde litt for å si det mildt ettersom det bare tok flere år og få igjen halvlangt hår. Selv om jeg fikk mange komplimenter følte jeg bare at dte ikke passet til personligheten min og FY FAEN så stygt det er når det blir litt for langt til å være kort men samtidig altfor kort til å være halvlangt- rene selvtorturen- ALdri igjen. (sier jeg som stadigvekk drømme rom å ta barberhøvelen og gjøre meg O`conner kort. SÅ kort er mer rocka, og tror muligens jeg kunne pulled it off... men det får bli om jeg blir fraskilt en gang i tiden mot min vilje, mannen er en av de som ikke liker kort hår. Sist jeg ble kort sa ha bare: fint, men ikke kortere enn det!:D )

Når det er sagt synes jeg de som kler det og som føler seg vel med det bør kjøre på. tror mange gutter ser på selvtillitt fremfor lengde på hår, selv om det selvsagt er de som bare hater kort hår og basta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jenter med kort hår som kler det er helt nydelig. Og skulle ønske jeg turte å klippe meg kort selv. Men tørr ikke av redsel for å ikke kle det. Nå har jeg ganske langt hår og, så kjedelig å spare til like langt igjen.

Selv tar jeg nok ikke mye innitiativ, men kan vise interesse ved øyekontak, smil og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg bare smålige 21 år, men jenter med kort hår, er alt annet en pent, om de ikke har et ekstremt pent ansikt. Ikke bare mister du mye av det vi gutter ser på som femininit, men de fleste blir også seende ut som panserlesber (beklager om dette støter noen, men om du vil tiltrekke deg gutter, så vil du ikke oppfattes som en slik en)

Jeg blir altfor søt med langt hår jeg så jeg vil ha det kort. Jeg ser langt fra ut som en lesbisk gutteaktig jente. Tild et er jeg for feminin. Det er dessuten svært få som ser sånn ut bare fordi de har kort hår synes jeg. Det har mer med kroppsfasong og holdning å gjøre, og klær selvsagt. De som liker utseende mitt best er jenter, tror jeg, fordi de synes det ser kuult ut. Og tør ikke klippe det så kort selv, redd de blir mindre feminine. Men de hadde kanskje ikke kledd det heller. Jeg har et ganske pent ansikt og en fin hodefasong så jeg liker å vise det frem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er langt hår på jenter ekstremt viktig. Kort hår er helt uaktuelt:) Jeg elsker langt og tykt hår. MMM! Extensions til alle!

Jenter som tar initiativ er kjempegreit! Liker heller ikke spill. Fuck that shit.

for meg er langt hår på menn ekstremt viktig. Kort hår er uaktuelt:) Menn som tar initiativ er kjempegreit. Liker heller ikke spill. Fuck that shit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobro
for meg er langt hår på menn ekstremt viktig. Kort hår er uaktuelt:) Menn som tar initiativ er kjempegreit. Liker heller ikke spill. Fuck that shit.

Høres ut som Blitz-huset er en perfekt datingarena for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir altfor søt med langt hår jeg så jeg vil ha det kort. Jeg ser langt fra ut som en lesbisk gutteaktig jente. Tild et er jeg for feminin. Det er dessuten svært få som ser sånn ut bare fordi de har kort hår synes jeg. Det har mer med kroppsfasong og holdning å gjøre, og klær selvsagt. De som liker utseende mitt best er jenter, tror jeg, fordi de synes det ser kuult ut. Og tør ikke klippe det så kort selv, redd de blir mindre feminine. Men de hadde kanskje ikke kledd det heller. Jeg har et ganske pent ansikt og en fin hodefasong så jeg liker å vise det frem:)

pics!:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...