Gå til innhold

K-J

Medlemmer
  • Innholdsteller

    145
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. A Chin up (assistert) 4 * 2 Knebøy 5*5 Benkpress 5*5 Rumenske markløft 3*6 Hipthrust 5*5 Chin up (assistert) 4 * 2 Overhead squat 3 * 8 Bulgarsk utfall 3 * 8 Nedtrekk 3 * 8 Benkpress med hantler 3 * 8 Rygghev 3 * 8 C) Chin up (assistert) 4 * 2 Knebøy 5 * 5 Sittende roing 3 * 8 Markløft 5 * 3 Militærpress 5 * 5 Trent av og på i tre år, en ganske lang pause på grunn av graviditet. Startet igjen i høst med Stronglift, kjørte det frem til jul. Målsetningen er å bli sterkere i knebøy, markløft og benkpress. Konkrete mål er 100 kg 1RM i markløft, egenkroppsvekt i knebøy (
  2. Har samme problemet. Spiste masse rundtstykker, boller og lignende før. Nå har jeg magevondt bare jeg ser på en bolle :/
  3. Pytt i panne = Karbonadedeig, squash skjært i firkanter, oppkuttet løk og litt purre
  4. påtide med kveldsmat.

  5. Hittil har jeg satt opp øvelser og program uke for uke, basert litt på hva jeg har lyst til Det har fungert fint hittil, men synes det blir vanskelig å måle fremgang på den måten. Øvelser som feks skulderpress vil være mer redusert etter ei litt tyngre overkroppsøkt en hvis jeg slenger den på etter jeg har trent bein. Jeg har ikke mulighet til å trene på senter mer en 2-3 ganger i uka (noe jeg egentlig føler burde være mulig å få til noe med). Tenkte på å dele det opp i to litt tyngre styrke økter der jeg jobber med hele kroppen og to letter økter en der jeg jobber med overkropp og en bein/ma
  6. La olabuksa bli igjen hjemme.. Jeg slutter aldri å bli overasket over hvor mange gutter det er som kommer på trening ... olabukser. Joggebukser og t-skjorte, ikke noe problem. Er du heit er du heit i det også
  7. Kondisjonstrening vil jo hjelpe deg å ligge i underskudd
  8. Jeg synes 1600-1700 kcal om dagen når du trener så mye som du gjør høres lite ut. Tastet inn informasjonen din i kalkulatoren ovenfor å fikk dette: Ved moderat trening 3-5 dager i uken skal du i følge denne ha et vedlikeholds inntak på 1969 kcal. Siden du har ligget i underskudd tidligere har kroppen din mest sannsynlig redusert forbrenningen din noe og kanskje du burde legge deg lavere. Innimellom er det ikke alltid det lureste å tenke så mye på hvor mye kalorier du spiser men lytte til kroppen. Er den sulten? Har du nok energi? Osv.
  9. Energi er energi uansett hvilken form det kommer i. Jeg ville prøvd å spise mer mat rett og slett fordi det er det mest naturlige for kroppen. Proteinpulver er jo et kosttilskudd, ikke kost i seg selv. Derimot tror jeg neppe det har noen store skader over lang tid - bortsett i fra at du blir lei
  10. Om du er veldig nysgjerrig kan du jo sammenligne? Treningssentere har ofte litt lettere stenger der vektene "sitter fast" på de står det hvor mye de veier på siden. Løft på en på 20 kg for å så løfte på stanga
  11. Hæ? Kan jeg ikke bli superskinny på en to tre?
  12. Du har jo gjort det viktigste - du har startet. Å spise sunt er ikke vanskelig, det finnes mange fine artikler her på fitnessbloggen om det - kom senest en i dag Definisjonen på drit er veldig forskjellig fra person til person. Jeg definerer Go' Morgen yoghurt som "drit" (ikke bokstvaligtalt, den er jo utrolig god - men mye sukker) mens jeg kjenner andre som anser den for å være supersunn. Er du usikker kan du sjekke bak på varen hva den inneholder? Mye sukkerarter er sjeldent bra. Kjøtt, magre meieriprodukter, grønnsaker, nøtter, frukt, vann mm er ting jeg anser for å være sunne. En god tom
  13. Du kan jo spise fet fisk? Du kan jo også ta å ha litt ekstra olje over salaten eller rett og slett bare spise en ss Udos Choice for eksempel for å få opp inntaket (Ellers så vet jeg at ostepop inneholder en del fett .. men var kanskje ikke det du tenkte på? )
  14. K-J

    Cottage cheese

    Jeg bruker cottage cheese til alt I perioder spiser jeg den rett fra boksen med litt krydder på. Utrolig lettvint og godt.
  15. Hvis jeg er strikt og regner kalorier og protein inntak for å oppnå noe ja for da har det noe å si. Til vanlig nei. Feks i går spiste jeg en softis, den vil utgjøre kanskje 1-2% av kostholdet mitt. Hva er det egentlig? Ingenting. En softis hver dag derimot...
×
×
  • Opprett ny...