Vegard L Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Liten avsporing, men Vegard: Var du på Vektertorget i fem-tiden i går? Troor jeg så deg. Det var jeg, var meg som drev og lekte med hjul og slede i aerobicsalen Du får si hei neste gang da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bompi Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Det var jeg, var meg som drev og lekte med hjul og slede i aerobicsalen Du får si hei neste gang da! Så deg idet du kom/jeg skulle gå, og smilte til deg. Var hun høye jenta som kledde på seg ved skapene utenfor jentegarderoben. Vegard L 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admira Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Godt å høre! Jeg ble så sint/sjokkert/flau når han kom bort at jeg ikke klarte å svare, men neste gang skal han få høre det. huff.. For en DUST da... Så klart skal du ta knebøy i Knebøystativet.. Driit i han.. For en ass Anya 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ErikH Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Minimum 60kg i knebøystativet, det sier seg selv! :rofl: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aaa Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Si at han ser liten og svak ut, og be ham gå og ta noen utfall mens han venter. Squat-racks er der for å kjøre squats. Jeg ber rutinemessit curlere og "dipsere" om å pelle seg vekk, men ikke noen som kjører knebøy Anya, Lloyd og Thale 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma Mellgren Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Her om dagen fikk jeg kjeft av en gutt i styrkerommet fordi jeg brukte knebøystativet. Er det sånn at det bare er for de som løfter veldig mye? Jeg tok 40 kilo, som er ganske mye for meg da jeg er en liten spjæling på 48 kilo, men jeg fikk beskjed om at det kunne jeg drite i og at jeg heller skulle bruke de små vektstengene. Problemet er at jeg ikke klarer å løfte opp 40 kilo på skuldrene uten stativ. Samme fyren kom også og kjeftet på meg da jeg tok glute bridge med en stor stang og vektskiver (40 kilo). Men jeg kommer meg jo ikke under stangen hvis jeg skal bruke de der småstengene? Er dette noe jeg burde ta til meg, eller burde jeg drite langt i det? Usch vilken idiot. Få han utkastad från gymmet!! *Arg* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marte83 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 OMFG! sånne mennesker skulle hatt juling med øks! Kenan 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje K Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Argh! Kjenner jeg blir skikkelig provosert! Er mange jeg kjenner som ikke ville nærmet seg knebøystativet etter enn slik kommentar, fordi de i utgangspunktet er redd for at sånne ting skal skje Jeg synes du skal melde ifra til de som jobber der, slik at han ikke får holde på sånn flere ganger. Og så skal du fortsette å trene i knebøystativet så mye du vil Marte83, Thale, BadWolf og 1 annen 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bikini Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Det er det frekkeste jeg har hørt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smuix Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Begynner å lure på hvorfor ikke folk kan passe på seg selv noen ganger.. Skulle han også bruke knebøystativet eller stanga du brukte ? eller kom han bare for å kjefte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K-J Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Synes han høres ut som en skikkelig idiot. Du har da like mye rett til å bruke stativet som han har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
000 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Det er helt uforståelig for meg om hvorfor noen bryr seg om hva andre gjør på gymmet, hvordan kan det overhodet være av interesse eller bry noen? Det hender jeg ser noen skikkelig sure travere på gymmet kjefte på noen de mener bruker feilform eller gjør noe feil, gudene må vite hva de får ut av det. Om det er noen trøst så var det en Crossfit jente som kom bort til meg på et utested i Oslo(justisen) på Lørdag og mente kroppsbyggere var teite, så sa hun det latinske navnet på noen muskelgrupper og slo meg to ganger så hardt hun kunne i venstre skulder. Om noen snakker trening til meg ute i sosialesammenkomster så slår hjernen min seg automatisk av i selvforsvar så heldigvis har jeg glemt det imorgen. Det er det som er så trist med forskjellige typer styrketrening, det lokker til seg helt ekstreme mennesker som mener deres metode er overlegen, de sitter hjemme i mørket og stalker jenter på facebook og spiser kesam og sender rare meldinger til jenter"fin biceps frøkna!"...jesus kristus gi meg frelse. ubertass, xxxxx, idalivr og 7 andre 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thale Skrevet 29. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2012 OMFG! sånne mennesker skulle hatt juling med øks! Fra nå av blir det øks i treningstightsen sånn for sikkerhetsskyld. Kenan og Marte83 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ainanas Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 For en dust! Hvis det blir en neste gang får du smelle i fra deg;) Ikke for å kapre tråden meeen: Har ikke sett knebøystativ på senteret mitt (er ikke det vanlig å ha?), men det fins powerrack (alá denne typen), det er vel greit å ta knebøy der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jester Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 For en dust! Hvis det blir en neste gang får du smelle i fra deg;) Ikke for å kapre tråden meeen: Har ikke sett knebøystativ på senteret mitt (er ikke det vanlig å ha?), men det fins powerrack (alá denne typen), det er vel greit å ta knebøy der? Det går helt fint ja, er bygget for å kjøre bøy i primært Det fine her er at du kan justere sikkerhetsbjelkene slik at det funker for deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roger86 Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Blir provosert av sånne folk. For en idiot. Skulle nesten ønske at jeg var der sånn at jeg kunne spurt om hva logikken bak uttalelsene hans var. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhMickey Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 "Oisann, var tærne dine akkurat der jeg skulle legge fra meg 20kg vektskiven min...?" Kirill W. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Assie Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 For en jævla idiot. Sikkert en som skulle bicepscurle i knebøystativet. Jeg er enig i kast stanga på han neste gang Admira 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CIJM Skrevet 25. mars 2012 Del Skrevet 25. mars 2012 Jeg blir med å kaste på han! Thale 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venum Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 For en idiot.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.