Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

- Folk i trafikken som blir sint på meg, når JEG følger fartsgrenser(ala blinker med langlysene og ligger 2 cm bak). 60 km/t betyr MAX 60 km/t, ikke 70 +++(sikkert mange her inne som HATER meg i trafikken, men jeg har rett:p)

SÅÅÅÅ ENIG!!!

Har en del prikker i førerkortet og ikke keen på å miste det, men HATER virkelig folk som ligger og dytter når jeg kjører i 53 km/t i 50 sonen. Det er min MAX liksom. Har vurdert å henge lapp i bakruten "har prikker i førerkortet, UNNSKYLD AT JEG KJØRER LOVLIG!" eller noe sånt. :p Blir også sykt stresset da vi stort sett har bikkjene i bagasjen og ikke så keen på at de blir kvestrert av bilen bak fordi jeg kjører lovlig. GAD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okei, tror jeg har skrevet her før - noe så nobelt som at jeg ikke gidder å bruke energi på å være negativ, men JO, det gidder jeg nå. Og her kommer det!:

- Folk som BARE snapper når de har trent for å flexe, gjerne 10 ganger pr trening for å vise hvor fit de er (sorry hvis jeg trakker på noen tær her)

- Folk som ikke svarer på snap når jeg sender sangvideoer =?)("=#(=@"/)?#!!!!

- Trafikk og alt som hører med

- Folk som kuker rundt på trening så vi som ikke gjør det må lide

- Folk som snakker dritt om jenter som snuser; for jeg snuser akkurat hvor faens mye jeg vil, jeg driter i hva du mener det og viktigst av alt: JEG GJØR DET IKKE FOR Å VÆRE PEN (som noen later til å tro?)

- Folk som klikker hvis du snakker nedsettende om feite, men som syns det er HELT ok å snakke nedsettende om veltrente (merkelig moral i dette landet, la folk dø av overvekt og for all del IKKE løft noe som er tyngre enn 100 gram i tilfelle du blir litt sunnere av det?)

- Folk som bruker strikk til å ta pullups/chins og ikke tar det ned etter seg; 1. fordi jeg ikke når opp og 2. fordi det da resulterer i at jeg smekker meg selv i trynet med den fordi jeg hopper opp og ned for å nå den

- Folk som skal kjøpe 100000000 ting i butikken og ikke lar meg med en boks rosiner gå foran

- Folk som bare slipper løse hunder bort til mine; mopsen er LIVREDD og leonbergeren kan ikke omgåes små hunder hun ikke kjenner

- PT-er som ser ut som dasser og skal belære andre om trening (JA, er klar over at de sikkert kan like mye for det, men altså....... Skal jeg ta råd fra en som ser mindre trent ut enn meg?)

- Helsevesenet med alt det innebærer

- Folk som går bak en kjendis og hvisker "se der er xxxxxxxx" så høyt at kjendisen fint hører det selv

- Folk som snakker OM meg og ikke til meg når jeg kan høre det (f. eks. "ååå den øvelsen ser gøy ut" og jeg holder på dø og har bare lyst å kaste vektstangen på vedkommende fordi de åpenbart ikke vet hvor jævlig det kjennes ut)

- Folk som står sånn "ååååh se den søte hunden! det er sikkert en schæfer" om hunden min også blir de pissed for at jeg "tyvlytter" når jeg sier at det ikke er en schæfer

- Folk som kaster ting på bakken, fordi mopsen min spiser ALT for tiden (syk)

- Folk som bare gjør ting fordi alle andre gjør det eller mener det alle andre mener, tafatte folk generelt

- Folk som tar bilder av en uten å spørre (f. eks. fordi man har en NYDELIG hund eller omgåes med noen de vet hvem er), for så å legge det ut på facebook/instagram etc (uten at man da vet om det)

- Se & hør

- Folk som blander seg opp i dine beslutninger eller valg under påskudd av at de "bryr seg"

- Mennesker

Ja. Er visst en ganske vanskelig, lite omgjengelig person ser jeg nå. PUUUH, godt å få det ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_

Autosensur for visse linker ja :p Da inviterer jeg alle som vil diskutere trusler og sensur å gjøre det på off topic-delen av et visst rivaliserende forum som begynner på M.

Blir vel sletta dette og :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Autosensur for visse linker ja :p Da inviterer jeg alle som vil diskutere trusler og sensur å gjøre det på off topic-delen av et visst rivaliserende forum som begynner på M.

Blir vel sletta dette og :(

Nope, det var jeg som slo på epostaktivering av kontoer for å slippe flere spamkontoer. Det virket tilbakevirkende og er nå deaktivert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og venter spent på at noen fra moderatorgruppen innrømmer at de går på steroider, og se om Tor holder ord og melder seg ut. Dagen har vært en suksess foreløpig, FB som sliter med streng korrupt moderering, og som tydelig kom fram i lyset. Venter spent på at det siste skal gå inn, så kan jeg feire ekstra mye idag med pils.

Det som irriterer meg er at folk slipper billig unna absolutt alt, bare fordi typen er moderator på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror vi totalt har utestengt mindre enn 5 folk pga oppførsel siden starten av forumet. Jeg er ganske sikker på at alle har vært fornuftige.

Jeg har blitt utestengt!! Jeg snakket med en annen mod, vel det var ikke noe spes grunn for at jg ble utestengt så jeg var inne løpet av 10 min! takk til han hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er det. De som oppfatter det som sensur/maktmisbruk/konspirasjon-for-å-ta-meg-fordi-moderatorene-hater-meg fatter ikke at argumentasjonen deres er dårlig og til tider barnslig. De lager kvalm og dårlig stemning for andre. I tillegg blir de sure når de ikke får lov til det? Egoistisk og barnslig oppførsel kalles det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg over barnslige folk som nekter å innse at det faktisk kan være grunner til utestengelse og sensur.

At regler blir holdt er ok, men at venner bryter regler og slipper billig unna? At ting blir sensurert når man er uenig?

Mange gode diskusjoner blir sensurert helt uten grunn til tider, bare fordi 1.stk moderator er uenig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne_
I de aller aller fleste tilfellene er det nok en grunn til sensur og utestengelse.

Du mener tråden jeg nettopp laget som handlet om trusler, sensur og identifisering var sensurert og slettet med god grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener tråden jeg nettopp laget som handlet om trusler, sensur og identifisering var sensurert med god grunn?

Nope, den ble slått sammen med en lik tråd av han over her. Må dessverre stikke. Ha en fortsatt fin lørdagskveld. Om du skulle lure på noe med min moderering kan du sende en PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...